Beantwoord

Telefonie doet het niet na verhuizing. Ik gebruik Modem V10A

  • 25 June 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Wij zijn onlangs verhuisd en hebben de Experiabox V10A opnieuw aangesloten.

TV, internet werkte direct prima.

Alleen onze vaste telefoon kan niet aangesloten worden.

In ons nieuwe huis zijn de kabels voor de aansluitingen keurig verwerkt in de muren, ook dus de verbindingsdraad voor de vaste telefoon.

De stekker in de meterkast daarvan past niet in de V10A.

Hoe los ik dat op?

Hans

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 June 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je zou KPN kunnen vragen om een monteur. Bel daarvoor met 0800-0402. Dat is de snelste manier voor het maken van een afspraak.

 

 

In de tel.aansl. van de V10A past bij mijn weten een RJ11 en een RJ45 plugje.

Wat voor plug zit er aan het snoer (waarmee naar ik aanneem het toestel dan elders weer ingeplugd kan worden)?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Olgapo, welkom op het forum!
Zoals ​​​​​​@Noordzee noemt is na een verhuizing waarschijnlijk de monteur het handigst. 
​​Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder, is het gelukt hier een afspraak voor te maken?
Als je het liever zelf probeert kan dat natuurlijk ook! Om de aansluiting in huis uit te sluiten zou ik je willen vragen het toestel eens direct op je experiabox aan te sluiten met een van de kabels die @PeterG noemt. Als het goed is zitten er hier een paar van bij de doos van de experiabox in (als je die nog hebt natuurlijk). Hiermee weet je of de oorzaak in de kabels van je huis zit of aan onze kant!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!