Telefonisch niet bereikbaar

  • 12 september 2012
  • 8 reacties
  • 10615 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Sinds 13 augustus 2012 zijn wij aangesloten op glasvezel van KPN. Internet en TV werken. Echter sinds die dag is telefoneren NIET meer mogelijk. Vele malen met de storingslijn gebeld echter dit helpt niet.

Blijkbaar is men niet in staat dit probleem op te lossen. Daarbij is communicatie in de zin van terugkoppeling over de status zeer slecht.

Weet niet of er meer abonnees zijn met een dergelijke SLECHTE ervaring.


8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste CLM,

Kunt u inmiddels weer naar behoren bellen en gebeld worden?

Met vriendelijke groet,

Boudewijn

Ik ben sinds 17 september aangesloten op de glasvezel en op itv-bellen en internet van KPN.

Alles werkt behalve de telefoon. Daarover heb ik diverse gesprekken gevoerd met medewerkers van de KPNwinkel en klantenservice, maar tot nu toe geen resultaat. Ik ga nu weer via de winkel proberen e.e.a. aan de gang te krijgen want de klantenservice kost erg veel tijd (en dus mobiele telefoon geld)

Reputatie 7
Badge +11
Beste Simsax,

Indien het nog niet is opgelost vraag ik u graag een privebericht met uw klantnummer, postcode en huisnummer en bereikbaarheids nummer (bijvoorbeeld 06) aan mijn collega Boudewijn te sturen met vermelding dat u reeds een bericht op het Forum heeft geplaatst.

Hij zal na ontvangst van de gegevens het graag voor u oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hoi,

je bent niet de enige.

Mijn moeder is op 10 september aangelsoten op kpn glasvezel.

Veel beloofd maar nog steeds geen telefoon, het zou moeten gaan werken op

1 oktober is ons beloofd. Maar het werkt nog steeds niet.

Zij heeft wel met een GSM gebeld, dus veel kosten gemaakt voor iemand van 81 jaar.

Misschien via deze manier meer te bereiken, is geen reclame KPN.

gr.

mevr. van Houten

Reputatie 1
Badge +1
Beste mevrouw Van Houten,

Wat vervelend dat u moeder geen gebruik kan maken van haar telefoon. Ik begrijp dat dit een belangrijk communicatiemiddel voor uw moeder is. Graag kijk ik naar een oplossing.
Kan u mij in een privébericht de volgende  gegevens van uw moeder kunnen sturen:

- postcode en huisnummer
- naam contractant
- telefoonnummer

Met vriendelijke groet,

Ivette

Inderdaad ben je zeker niet de enige.

Ben nu al vanaf eind augustus niet meer op mijn vaste lijn bereikbaar.

Elke keer wordt er wat ander gemeld, na een week moet het altijd opgelost zijn en er is zelf als drie keer een monteur geweest op het op te komen lossen.

(Zelfs de monteur komt gewoon voor niks omdat KPN niet goed meewerkt. Daarnaast ook al 2 keer op een monteur gewacht, vrij genomen en vervolgens komt er niemand).

Maar nu is het al 1 oktober en wij zijn nog steeds niet bereikbaar.

Ben er nu behoorlijk zat van.

Vind het helemaal niet erg om activeringskosten te moeten betalen, maar dat moet het WEL geactiveerd worden en er niet 2 maanden op moeten wachten.

Hallo Boudewijn,

wij kunnen nog steeds niet bellen. Volgens monteur zit fout ergens in de KPNcentrale, te corrigeren door mensen in India.....................?

Reputatie 4
Badge +9
Beste CLM, 

Wanneer er zich een situatie voordoet waarbij onderdelen uit het pakket niet werken, dan wordt dit in de regel door de monteur gecontstatteerd en gemeld bij zijn achterliggende afdeling. Deze maakt een zogenaamde ticket aan. Als het een gecompliceerd probleem betreft, zal dit opgelost worden door een gespecialiseerde afdeling. Dit hoort aan de klant meegedeeld te worden, totdat de oplossing is aangedragen.

Is jou ook een vervolg meegedeeld door de monteur?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reageer