Beantwoord

Telefoon een week buiten gebruik

  • 6 November 2019
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

We hebben van 29-10 tot 5 november geen gebruik kunnen maken van uw diensten, ik vind dat we behoorlijk moeten betalen voor uw diensten dus ik verwacht een compensatie. Op 30-10 heb ik de storing via de website proberen op te lossen maar aan het eind moet je een 2e telefoon gebruiken. Ik heb op 2 november een 2e toestel kunnen regelen en geen verbinding. Ik heb  toen melding gemaakt en ben geholpen door een aller aardigste mevrouw (duurde wel een uur incl. Wachttijd) maar zij kon het niet oplossen en er moest een monteur komen en we hebben een afspraak gemaakt voor 5 november tussen 17-19 uur, voor de zekerheid ben ik blijven testen en op 4 november s avonds deed de telefoon ineens weer. Zal toeval zijn maar er moet iemand iets gedaan hebben, zaterdag hebben ze ook een aantal keren opnieuw opgestart en gewijzigd maar toe is er niets veranderd. We hebben een dag of 7 geen gebruik gemaakt van uw diensten en ben er meer dan 2 uur mee aan het prutsen geweest (uur testen en een uur aan de telefoon) ik hoor graag welke compensatie  hierbij houd.

 

ik weet niet of ik zo rechtstreeks contact heb maar bellen duurt erg lang en de chat wil een afspraak voor een monteur maken.

 

met vriendelijke groet Ruben Heideman

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 November 2019, 18:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ruben, welkom op ons forum. 

Ik denk graag mee. Werkt je telefoon nu wel goed? Dat is namelijk van belang, ook om een compensatie te kunnen berekenen. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo

 

profiel aangevuld , telefoon doet nu weer goed 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te horen, ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

Update: opgelost via privébericht.Â