Beantwoord

telefoon gaat over maar neemt niet op. en heeft geen kiestoon

  • 19 August 2019
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Wij hebben een Experiabox V8. En sinds enkele dagen kunnen wij de telefoon niet meer opnemen en niet uitbellen. Er is geen kiestoon.
Fabrieksreset hebben we al gedaan. Tevens hebben wij de 2e poort getest of die het deed.
Heeft u nog een advies?
icon

Beste antwoord door PeterG 19 August 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Heb je al getest, bij buren bv., of het luidsprekertje van je telefoon het nog doet???
Ik neem aan een draadloze dect telefoon? Basis al gereset?

Verder kan het een probleem zijn met de V8. Dan is zeer waarschijnlijk SIP1 defect geraakt. Daar zit je telefoonnummer op.
Zelf dat nummer op poort 2 instellen heeft geen zin. Dan staat het nog steeds op de defecte SIP1.
Alleen KPN kan het nummer overzetten op SIP2 (die je via poort 2 ook kan gebruiken)

Je kunt evt. bellen ( 0800-0402 ) of even wachten tot een KPN Moderator aan je vraag hier toe komt (wachtrij).
Dan is 't handig vast je gegevens in je forumprofiel te zetten zodat ie je kan vinden in de systemen.
Naam, postcode, huisnummer, klantnummer vaste diensten.
p.s. onderaan formulier wijzigingen opslaan.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Johsch, welkom hier! Vervelend dat je telefonie het niet doet nu. Heb je de tips van Peter kunnen testen? Als dat het niet oplost, en je hebt nog niet verder contact gehad, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we samen verder aan de slag 🙂