telefoon is dood

  • 3 november 2014
  • 2 reacties
  • 445 keer bekeken

Wilde vanmorgen huisarts bellen  maar de lijn was hartstikke dood ,dacht misschien ligt het aan de telefoon maar op de andere die er in huis staan was het hetzelfde, komt dit omdat ik het pakket alles in 1 heb aangeschaft, had nl. al vaste telefoon van jullie dus verwacht dat dit gewoon doorgaat.

Had ook hetzelfde nr. morgen komt er een monteur om alles aan te sluiten voor de tv en internet.


2 reacties

Reputatie 7
Werken beide telefoons via hetzelfde DECT basisstation? Dan kan het ook daaraan liggen.

Brandt het voice lampje op het modem?

Maar ja, als die monteur toch komt... waarom dan niet gelijk even het telefoonprobleem bij de man/vrouw aanstippen als je het zelf nog niet hebt opgelost.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Marian,

Bij de overstap naar Alles-in-1 vervalt de oude telefoonlijn op een gegeven moment en dient de telefoon op de Experiabox aangesloten te worden (op de Phone1-aansluiting). We proberen de monteursafspraak over het algemeen zo te plannen dat je hier geen hinder van ondervindt, erg jammer dat dit wel het geval is. Heeft de monteur het vandaag kunnen oplossen?

Joran

Reageer