Beantwoord

telefoon-stalking

  • 27 July 2019
  • 2 reacties
  • 321 keer bekeken

Mijn tante van 95 ! wordt dagelijks door een vreemde gebeld ( soms wel 10x ). Als ze niet opneemt
wordt ze soms toegesproken via haar alarmsysteem. Inmiddels hebben we de leverancier van het alarmsysteem en de gebruiker ( zorginstelling ) hiervan op de hoogte gebracht. Deze zeggen niet te weten hoe het kan en hebben dan ook geen oplossing. Wie weet hier meer van of heeft een oplossing hiervoor ???
Tante is inmiddels doodsbang daar ze enkele jaren geleden door insluipers is beroofd en durft de deur ook voor niemand meer open te doen.
icon

Beste antwoord door Joran 27 July 2019, 15:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @D'n Ingel

Ik heb je bericht voorgelegd bij een kpn moderator, hopelijk pakken ze dit snel op! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @D'n Ingel, wat een nare situatie voor jouw tante :-(

Is dit een persoon die haar steeds belt? Of is dit een soort van telemarketing? Wij kunnen een onderzoek instellen en contact opnemen met de andere partij. Daarvoor kun je dit formulier invullen: Melden overlast. Na een week wordt er contact opgenomen om het resultaat te bespreken. Alle informatie over telefonische overlast vind je op deze pagina: Hulp bij telefonische overlast of nummer blokkeren | KPN

Als de overlast wordt veroorzaakt door telemarketeers kan het Bel-me-niet register de oplossing bieden. Hierdoor wordt het telemarketeers verboden nog telefonisch contact op te nemen.

Reageer