Beantwoord

telefoon steeds in gesprek na vervaning modem

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb na een storing een nieuw experia v10 modem geplaatst.
Nu werkt mij telefoon niet. Ik krijg wel de kiestoon maar als ik naar buiten bel krijg ik gelijk ingesprek.
Als ik mijn vastnummer bel is die ook gelijk ingesprek.

Ik heb het service tool al gebruikt en de telfoon stekker verplaatst naar poort 2,

helpt niet

daarna geeft het service tool een error “probeer het later nog eens”, daar heb ik niets aan.

 

icon

Beste antwoord door Rob Kettenis 15 January 2021, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb het modem herstart, daarna.
Mijn aangepaste instellingen zijn weg ;-)

Maar de telefoon is geregisteerd op poort 1, dus nog ff de stekker terug in poort 1 .

en de telefoon werkt weer. Dank voor de deskundige hulp meneer KPN  (niet dus …….).

Maar het werkt weer. Als de TV het ook nog doet ben ik weer tevreden.

Overigens jammer dat dit hele circus is gestart omdat mijn internet verbinding weg was, KPN stuurt een nieuw modem. Later hoor ik dat bij ons in de buurt meer mensen last hadden van een storing (en na 2 uur had ik ineens weer een werkende verbinding. 
Dus veel overbodig gedoe.

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Rob Kettenis! Excuses voor de late reactie. Het is hier erg druk. We hebben, zoals je gemerkt hebt, een behoorlijke doorlooptijd. Goed om te horen dat je het hebt weten op te lossen. Mocht zoiets weer voorkomen, dan kun je het beste direct telefonisch contact met ons opnemen (0800-0402 is gratis). Mijn collega’s kunnen dan meteen met je meekijken. 

Wat betreft de storing en het sturen van een nieuw modem. Ik vermoed dat je een van de eerste melders was van de storing. Op dat moment is er nog geen of onvoldoende informatie bekend en behandelen we de case als individueel probleem. Dit heeft helaas niet goed uitgepakt voor jou. Storingen worden hier gemeld, dus mocht je in de toekomst weer ergens tegenaanlopen. Check dan kpn.com:innocent: