Beantwoord

Telefoon werkt niet

  • 3 December 2020
  • 11 reacties
  • 67 keer bekeken

Badge

Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker die de storing wel kan oplossen.

al 5x 0800-0402 gebeld en iedere keer het bos in gestuurd.

Ik zou nu graag iemand te spreken krijgen die de problemen wel kan oplossen.

Speelt nu alweer vanaf 20-11 en is veroorzaakt door de KPN verhuisservice { nou ja laat dat service maar weg }

icon

Beste antwoord door hbuit 21 December 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@hbuit Dat klinkt zacht gezegd als geen fijne situatie. Het gaat om de vaste telefoon maak ik uit de titel op, kan je me iets meer vertellen over wat er aan de hand is en wat er is gebeurd? En vul je daarnaast ook je gegevens in je forumprofiel in? Dan kijken we er voor je naar.

Badge

Hallo, op 20-11 verhuis service van KPN gehad vanaf toen kan ik wel bellen maar niet gebeld worden ***

iedere keer als ik bel krijg ik te horen dat een dag later het moet werken en vandaag krijg ik wederom te horen dat het over 3 dagen gaat werken ik vind het onacceptabel en dit heb ik ook gezegd. Antwoord KPN kan er niets aan doen en verbinding wordt verbroken  schandalig gewoon.

mijn nr  *** het is allemaal voor m’n 80 jarige moeder die afhankelijk is van d’r telefoon 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de gegevens, @hbuit! Ik zie dat er een melding voor openstaat en dat men er mee bezig is. Maar wat de status is kan ik niet zien. Daarom heb ik zojuist gemaild naar de afdeling om een update te krijgen en dit hopelijk te kunnen versnellen. We komen er hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Badge

Ik ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat je vrijdag contact hebt gehad met de collega's en dat het nog niet opgelost is. Mijn collega geeft ook aan dat het onderzoek nog steeds open staat en dat hij eind van de week opnieuw contact met je opneemt als het nog niet verholpen is. Hopelijk is dat niet nodig! 

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor, @hbuit?

Badge

Hallo, vorige week is er eindelijk een monteur geweest die heeft gezorgd dat de telefoon weer werkt. Wat open staat is de maand waarbij er geen gebruik is kunnen maken van de telefoon maar wel in rekening is gebracht hoe gaat KPN dit oplossen ? 
bellen naar klantenservice is werkelijk een drama, vraag is nu wie van KPN contact hierover opneemt.

gr HBuiten

Reputatie 7
Badge +30

Dat is een uitstekende vraag. Ik kan deze kosten wel vergoeden. Ik zal dan een derde van de abonnementskosten (1/3 deel internet, 1/3 deel telefonie, 1/3 deel tv) vergoeden over die periode. Ging het om een maand of langer? Dat is me niet helemaal duidelijk.

 

Daarnaast nog even een tip: ik zie dat het 06-nummer en het 097-nummer wat ook op het oude adres stond, nog als factuuradres het oude adres hebben. Dat betekent dat zij binnen nu een een maand de Compleet voordelen verliezen, daar de factuuradressen niet meer overeen komen. Je kunt dit via MijnKPN gemakkelijk aanpassen via ‘meer opties', 'persoons- en betaalgegevens’. Het factuuradres kan je dan apart aanpassen. 

Badge

Hallo het voorstel is prima en het betreft 1 maand

 

wat bedoel je met 097 nummer?

gr hb

Badge

Ik snap het niet, van zowel tv en internet een bevestiging over de verhuisservice als ook van KPN mobile een bevestiging????

wat betreft je verhaal dat beide niet op hetzelfde adres staan kan ik niet volgen

 

gr HB

Reputatie 7
Badge +30

Hallo het voorstel is prima en het betreft 1 maand

 

Ga ik dat vergoeden. Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht.

 

wat betreft je verhaal dat beide niet op hetzelfde adres staan kan ik niet volgen

 

Het gaat hierbij om jullie mobiel internet simkaart (die zit wellicht in een tablet?) die een 097-nummer heeft en het mobiele abonnement met -248  op het einde. Die staan op naam van je partner, zo te zien. Deze zijn wel administratief verhuisd naar het nieuwe contactadres, maar het factuuradres is niet aangepast. Die staan nog op het oude adres. Omdat we het factuuradres gebruiken om te checken of jullie nog gebruik kunnen maken van de Compleet Voordelen. Het kan best zijn dat mijn collega dat is vergeten aan te passen. Maar ik mag dit dus zelf niet corrigeren, omdat we voor wijzigingen altijd een verificatie-sms moeten sturen. En dat kan alleen als je belt of chat met ons. Vandaar het advies om nog even in te loggen op MijnKPN en de wijziging door te voeren óf te bellen met ons (0800-0402). Anders vervallen de Compleet voordelen binnen nu en een maand als de automatische check of alles overeenkomt, gedaan wordt.Â