Beantwoord

Telefoonaansluiting Experia Box doet het niet

  • 28 juni 2020
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Beide aansluitingen op xp box doen het niet. Geen kiestoon

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 juli 2020, 20:53

Goedenavond @Jipjurg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels, helaas, alweer 3 dagen later. Het Forum is geen medium waarbij je direct contact hebt met een medewerker. Daarvoor kan je in het vervolg het beste bellen met 0800-0402. 

Dat gezegd hebbende, is jouw probleem al opgelost of kan je nog steeds niet bellen? Want in dat laatste geval kijk ik graag met je mee natuurlijk. Heb je ook al een reset van de Experia Box geprobeerd?

Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode  + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer? Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

6 reacties

Nieuw telefoon geprobeerd. Zonder succees

Denk dat ik service aan huis nodig heb. Wat is de contactnr?

Vreemd is dat het probleem errst op aansluiting 2 was en nu ook op nr 1

Helpt niet. Je doet inmiddels de zoveelste poging. Tevergeefs

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Jipjurg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels, helaas, alweer 3 dagen later. Het Forum is geen medium waarbij je direct contact hebt met een medewerker. Daarvoor kan je in het vervolg het beste bellen met 0800-0402. 

Dat gezegd hebbende, is jouw probleem al opgelost of kan je nog steeds niet bellen? Want in dat laatste geval kijk ik graag met je mee natuurlijk. Heb je ook al een reset van de Experia Box geprobeerd?

Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode  + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Jipjurg ik heb nu al enige tijd geen reactie meer gehad. Kan ik je nog helpen bij dit probleem?

Reageer