Telefoonkosten bellen naar KPN

  • 14 January 2021
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

Topic Menthe Ik heb 29/12 storing gemeld I.V.M. niet kunnen ontvangen en verzenden van Email via Outlook .Ik moest daar voor 0800 nummer bellen omdat telfort mij geen gewoon netnummer door kon geven terwijl dat met telfort wel zo kon . Op mijn factuur is dat nu in rekening gebracht 18,23 euro .

De overstap zou niets veranderen en/of kosten ,dat blijkt dus niet zo te zijn .Deze storing is de 31 /12 met behulp van telefoonniste toen verholpen maar tegen de  kosten van 0800 nummer terwijl ilk in mijn vastbel overeenkomst onbeperkt be;llen betaal . Dus graag reductie op mijn volgende factuur en een gewoon netnummer voor eventuele volgende storing .  Vr.Groet Menthe

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Menthe . KPN klantenservice heeft een 0800 nummer en dat is helemaal gratis: 0800 0402.

Welk nummer heb jij dan gebeld? 

Reputatie 7
Badge +10

Ben ik ook wel benieuwd naar. Heeft u misschien een servicedienst gebeld en heeft deze u doorverbonden naar KPN? Bellen naar 0800 nummers is altijd gratis, mits rechtstreeks.

Ik ben door Telfort door verbonden (zijn toch een met KPN) met 0800 /1840 a 90 cent per minuut vandaar 18,23 euro . Hoe terug te krijgen ? En welk nummer moet ik dan bij volgende storing gebruiken .

B.V.D. Menthe

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Menthe . KPN klantenservice heeft een 0800 nummer en dat is helemaal gratis: 0800 0402.

1840 (zonder 0800 ervoor) is inderdaad een dure nummerinformatie "service".

De volgende keer moet je dus direct 0800 0402 bellen.