Beantwoord

Telefoonnummer achterhalen

  • 30 December 2019
  • 5 reacties
  • 4830 keer bekeken

Ik heb een ontzettend hoge telefoonrekening gekregen waar 1 telefoonnummer heel vaak op voor komt maar ik me niet kan herinneren dat ik die ooit gebeld heb, hoe kom ik erachter van wie/wat dat nummer is?? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 December 2019, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Hoge rekening 

Google.nl heeft een schat van informatie

even het nummer invullen en meestal weet je dan waar het wegkomt.

De KPN mag vanwege privacy geen info geven over nummers.

Heb ik geprobeerd, word ik ook niks wijzer van.... Bedankt voor het meedenken. 

Wat voor soort nummer gaat het om, vast of 06 ?

Het gaat (idd) om een vaste aansluiting ? Dan denk ik als eerste aan een alarm wat belt naar de centrale.

Dat is een moeilijk uit te roeien overblijfsel van voor het internet.

Reputatie 7
Badge +9

@Hoge rekening Je kunt het proberen op de website www.zoekenbel.nl, maar de informatie daarop is wel wat gedateerd.

Piet.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Hoge rekening, welkom op het forum!  Als het gaat om een enkel nummer dat steeds terug komt, kijk dan even goed naar de data en tijden waarop het plaatsvindt en hoe lang de ‘gesprekken’ duren. Ik verwacht namelijk dat Kees hier de spijker op de kop slaat en dat het om een alarmsysteem gaat dat zijn check in belletjes doet. 

 

Als dat inderdaad het geval is, tel eens de kosten voor die belletjes op. Ook op vorige facturen. Als dit meer is dan €16,50 per maand, dan ben je goedkoper uit als je de BelOnbeperkt Altijd bundel aanzet. Dit kun je in de MijnKPN zelf regelen. Mocht je er niet uitkomen, of je hebt aanvullende vragen, vul dan even je forumprofiel in. Dan kan ik je verder helpen.