Vraag

Telefoonnummer al weken niet meer aan de vaste lijn gekoppeld.

• 24 juni 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Badge
Begin mei 2018 is er in mijn woonplaats een storing in een wijkcentrale geweest. Het hele weekend geen internet, TV signaal en vaste lijn verbinding meer. Na het weekend was het internet en TV signaal gelukkig weer terug maar had ik geen vaste telefoon lijn meer. Ik leek wel gebeld te kunnen worden maar gesprekken worden meteen naar de voicemail doorgeschakeld. Uitgaande gesprek gaf meteen een in gesprek signaal. Probleem bij de service desk aangemeld en men zou het verhelpen via een zogenmaamd 'zetje'. Dit is na diverse telefoontjes en een wachttijd van iedere keer 5 werkdagen meerder keren geprobeerd. Geen resultaat. Echter na een poging om de voicemail af te luisteren bleek dat gesprekken helemaal niet opgenomen werden. Na een paar weken bleek men er zo'n puinhoop van te hebben gemaakt dat software matig alles moest worden opgeruimd. Na weer 5 werkdagen was het resultaat, helemaal geen nummer meer beschikbaar (dit nummer is niet in gebruik). Na nog verschillende pogingen via de service desk wordt ik inmiddels ook niet meer terug gebeld en heb na zo'n 6 tot 7 weken nog steeds geen vaste lijn tot mijn beschikking. In verband met regelmatig thuiswerk van 2 pesonen begint dit wel erg vervelend te worden. Het blijkt dat uitbesteden van werkzaamheden de communicatie en snelheid absoluut niet bevordert. Maar wanneer is dit probleem nu eindelijk eens opgelost?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Ruju! Goed dat je hier je verhaal doet. Ik kan me voorstellen dat je nu zo langzamerhand wel weer eens je telefoon terug wilt hebben. Je krijgt een priv├ębericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer