Beantwoord

telefoonnummer blokkeren op thuistelefoon

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo weet iemand hoe je telefoon nummer kan blokkeren van mijn thuis telefoon en niet via bel me niet register want dit werkt niet

Admin: topic verplaatst naar juiste board
* titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 12 July 2019, 10:45

Bekijk origineel

4 reacties

Bel-me-niet werkt prima. Allleen is het zo dat bedrijven waar je ooit een abonnement hebt gehad je nog tot wel 10 jaar later mogen 'lastig vallen'.
Op sommige duurdere (!) DECT telefoons kan je nummers invoeren en dan een stille ringtone instellen als die bellen. Ze kunnen dan alsnog bellen maar je hoort het niet.
Wordt je door een particulier nummer lastig gevallen dan kun je een klacht indienen of je nummer wijzigen.
http://www.kpn.com/klachten . (niet voor buitenlandse nummers! Daar is niks tegen te doen behalve je nummer wijzigen.)
In de meeste telefoons kun je ook instellen dat als je door een beller zonder nummer, dus anoniem, wordt gebeld, de beller de 'in gesprek-toon oftewel de bezettoon' krijgt.
Dat kan ook nadelig zijn want als er bijvoorbeeld familie etc. belt zonder nummerweergave krijg je die oo nooit aan de telefoon.
Reputatie 7
Hallo @Marco en elvira, welkom op het KPN forum. Goeie adviezen en tips van PeterG en Jan-D. Bij de meeste hogere segment DECT-toestellen kun je nummers blokkeren in je telefoon.

Eén hele kleine toevoeging op @PeterG. Voor het melden van telefonische overlast: Telefoonnummer blokkeren bij telefonische overlast in plaats van het indienen van een klacht. Dan komt je aanvraag meteen bij de juiste afdeling terecht 🙂
Reputatie 7
Hah @Marco en elvira, is het gelukt? We horen graag van je 🙂

Reageer