Beantwoord

Telefoonnummer vaste telefoon

• 30 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 535 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn ex wil het vaste telefoonnummer overnemen, kan dat?
Dan zou ik een ander telefoonnummer kijrgen in mijn alles in 1 abo.
icon

Beste antwoord door Maaike_ 1 september 2017, 16:43

Hallo Mustangman1966, welkom terug.
Jazeker, jouw ex kan het nummer overnemen (hij/zij dient dan eerst de nummeraanvraag te doen; het nummer moet namelijk actief zijn om over te kunnen zetten/nemen). Daarna kan jij een ander nummer bij ons aanvragen.

Bij het aanvragen van het nummer door jouw ex moet hij/zij er wel alert op zijn dat de juiste gegevens van de huidige contractant doorgegeven worden, anders kan de aanvraag afgewezen worden (hierover wordt dan uiteraard een bericht verzonden).

Heb je zo voldoende informatie? Bij aanvullende vragen hoor ik graag van je 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Jazeker, jouw ex kan het nummer overnemen (hij/zij dient dan eerst de nummeraanvraag te doen; het nummer moet namelijk actief zijn om over te kunnen zetten/nemen). Daarna kan jij een ander nummer bij ons aanvragen.

Bij het aanvragen van het nummer door jouw ex moet hij/zij er wel alert op zijn dat de juiste gegevens van de huidige contractant doorgegeven worden, anders kan de aanvraag afgewezen worden (hierover wordt dan uiteraard een bericht verzonden).

Heb je zo voldoende informatie? Bij aanvullende vragen hoor ik graag van je 🙂
Reputatie 1
Badge

Dag Maaike_,
Mijn ex geeft aan dat ik eerst een ander nummer moet aanvragen voordat zij het over kan nemen, omdat het nummer al actief is. Ik wil nu niet voor 2 nummers betalen, dus hoe kan ik het precies aanpakken?

Heb je zo voldoende informatie? Bij aanvullende vragen hoor ik graag van je :)
Reputatie 7
Badge +28
Dag Rick, zij kan een verzoek doen om het telefoonnummer over te nemen zonder dat jij een nieuw nummer hoeft aan te vragen. Als de tenaamstelling niet overeen komt (andere achternaam) is het mogelijk dat de aanvraag eerst uitvalt. We nemen daarna contact op om duidelijk te krijgen wat de bedoeling is en of het nummer overgezet kan worden.

Als je zelf telefonie wil houden kun je inderdaad een nieuw nummer aanvragen. Dit kost € 2,50 per maand, maar zodra het nummer is geleverd kan het andere nummer naar jouw ex worden overgezet. Dan betaal je een fractie van dit bedrag, alleen voor de periode dat er een dubbel abonnement was.
Reputatie 1
Badge
Dag Rick, zij kan een verzoek doen om het telefoonnummer over te nemen zonder dat jij een nieuw nummer hoeft aan te vragen. Als de tenaamstelling niet overeen komt (andere achternaam) is het mogelijk dat de aanvraag eerst uitvalt. We nemen daarna contact op om duidelijk te krijgen wat de bedoeling is en of het nummer overgezet kan worden.

Als je zelf telefonie wil houden kun je inderdaad een nieuw nummer aanvragen. Dit kost € 2,50 per maand, maar zodra het nummer is geleverd kan het andere nummer naar jouw ex worden overgezet. Dan betaal je een fractie van dit bedrag, alleen voor de periode dat er een dubbel abonnement was.

Nu probeer ik het te regelen via de chat, maar die lijkt wel offline, via Facebook werkt ook niet, hoe kan ik het nog meer regelen?
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie op Facebook dat het inmiddels is gelukt 🙂 Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het weten!

Reageer