Vraag

Telefoonnummer wijzigen

  • 11 November 2019
  • 6 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik heb per vandaag alle incassos van KPN terug getrokken wanwege een simpele vraag om mijn telefoonnummer te veranderen … ik kwam in een hell van gezeik terrecht … nieuw modem nodig enzo bla bla  voordat ik dat antwoord kreeg was ik al 2 weken aan de lijn met KPN … nu hebben ze een nieuw telefoonnummer geregeld maar ik ben het zat … iets wat 10 seconden aan tijd met een telefoontje geregeld had kunnen worden duurt nu meer dan 2 weken , ik ben het zat … zeker na het telefoongesprek met iemand waarvan ik de naam niet krijg die mij gewoon als een hond behandelde … dus hierbij groeten uit Hellevoetsluis en ik sluit een ander contract af net uw concurrent,

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als je niet betaald, dan geeft KPN de niet betaalde facturen gewoon door aan een incassobedrijf. Deze krijg je dan op je nek. Die rekenen extra kosten en rente, waardoor je nog veel meer zal moeten betalen. En dat incassobedrijf is voor geen enkele argumentatie vatbaar, betalen zal je. Dus dit is niet de manier om je abonnement stop te zetten.

Dat incasso bedrijf kan zich dan gelijk aansluiten bij de club … (er zijn nog 20 wachtende voor u) en ik ben inmiddels overgestapt voor een zelfde abonnement maar 20 euro minder per maand. De groeten KPN

Van een incassobureau zou ik ook niet bang worden, die hebben totaal geen rechtskracht.

Iedereen kan zich incassobureau noemen.

Pas als er een gerechtsdeurwaarder aan te pas komt zou ik mezelf even achter de oren krabben.:thinking:

Reputatie 7
Badge +24

Van een incassobureau zou ik ook niet bang worden, die hebben totaal geen rechtskracht.

Iedereen kan zich incassobureau noemen.

Pas als er een gerechtsdeurwaarder aan te pas komt zou ik mezelf even achter de oren krabben.:thinking:

Als je niets doet, dan komt dat er vanzelf van.

Beste Admin,

 

Nu het één en ander netjes is opgelost zou u zo vriendelijk willen zijn deze volledige topic te verwijderen.

 

Bij voorbaat dank,

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rokar, welkom! Ik heb je één na laatste bericht verwijderd, maar in principe verwijderen we geen volledige topics. Is dit in orde? Ontzettend fijn om te lezen dat het nu wel geregeld is!