Beantwoord

Telefoonpoort modem kapot

  • 11 May 2021
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Badge

Beste lezer,

 

Ik heb een nieuwe telefoon en een nieuwe kabel aangesloten. De kabel is getest maar helaas kan ik nog steeds niet bellen met mijn vaste lijn. Hoe krijg ik een andere modem?

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 May 2021, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @JH6677, welkom op het forum. Je telefonie werkt niet begrijp ik, en je zo te zien hebt al een aantal dingen gedaan maar het werkt nog niet. Als je probeert te bellen, wat hoor je dan? Hoor je wel een kiestoon, of dat niet? En als je het toestel op de andere telefoonpoort van het modem aansluit, hoor je dan wel een kiestoon? De kiestoon komt uit de Experia Box zelf, als je die wel hoort is het poortje niet defect, dan zal er iets anders spelen. Daarom is dat belangrijk om te weten. En wat hoort men als er naar jou wordt gebeld, gaat de lijn voor ben bijvoorbeeld wel over?

Kan je dat vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Dan kunnen we met je meekijken.

Badge

Ik hoor een in gesprek toon. Ik hoor dat zowel bij tel1 als tel 2. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JH6677, ingesprekstoon is nooit goed natuurlijk! KPN heeft een online stappenplan om dit soort verstoringen op te lossen: Probleemoplosser telefonie Hoor graag of het je het daarmee zelf kunt oplossen!