Beantwoord

Telefoonstoring Vast

  • 5 November 2019
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Geachte Heer Kramer,

 

Mijn 94-jarige moeder zit nu al sinds afgelopen vrijdag 1 november zonder telefoonverbinding.

Zij betaalt altijd trouw en is al zo’n 70 jaar vaste klant.

Ik schat dat in op zo’n 30 a 40.000 euro omzet voor uw organisatie.

Dagelijks heb ik via allerlei kanalen contact met de KPN klantenservice.

Krijg allemaal zeer vriendelijke mensen aan de lijn of via Facebook, via Twitter etc.

Met heel veel woorden dat ze nu nix kunnen doen en het gerust nog 2 weken kan duren.

Een voorbeeld:

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het is natuurlijk ontzettend lastig en vervelend dat jouw moeder al geruime tijd zonder haar telefoon verbinding zit. Ik zie dat mijn collega's van de klantenservice al een "Ticket" hebben aangemaakt voor de technische collega's. Dit Ticket staat in behandeling bij de juiste afdeling. Op dit moment heb ik helemaal geen mogelijkheid het proces te versnellen, maar we doen er alles aan zo snel mogelijk contact op te nemen om de lijn te herstellen. Excuses voor dit grote ongemak, weet dat wij ermee bezig zijn.

 

Ik zou u graag verzoeken om het probleem nu zo snel mogelijk aan te pakken, dit is ongehoord.

 

Het gaat om:

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 November 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goede middag .IK hoop dat iemand van de moderators  mede werkers U telefoon nummer WEG haalt die IS NU openbaar 🤔

Maakt niet uit, is toch onbereikbaar….

Maar serieus. Het mag al verwijderd worden want al mijn acties hebben enig succes gehad. Morgen komt er eindelijk een monteur. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Karel, welkom op het forum! Wat ontzettend vervelend dat je moeder geen telefonie heeft op dit moment. Ik heb wel de gegevens verwijderd. Dat het nummer op dit moment onbereikbaar is maakt het niet minder gevaarlijk voor de privacy van je moeder om dergelijke gegevens openbaar te hebben staan.

 

Ik heb gelijk ook gekeken naar wat er aan de hand is en ik zie dat er morgen tussen 12:00 en 14:00 een monteur komt om het probleem op te lossen. Ik kan op dit moment dan ook alleen maar vragen om dat bezoek af te wachten. Laat je hier weten of het probleem morgen dan ook is verholpen?

De storing is imiddels opgelost dankzij mijn mail aan de directie. Heb er uren tijd in gestoken met dit als laatste noodgreep om iets gedaan te krijgen. Knap tragisch dat dat kennelijk nodig is tegenwoordig… Vind het serviceniveau dus heel belabberd.

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het inmiddels opgelost is, Karel!

Mails ‘aan de directie’ worden ook door de klantenservice behandeld, dus wat dat betreft is het niet heel veel anders dan de andere kanalen die je allemaal geprobeerd hebt. Je gaf in je beginbericht aan dat er een technische melding was aangemaakt. Van daaruit worden dingen dan nagekeken om te zien waar het probleem zit. En, als het dan nodig is, gaat er een monteur op pad. Wat in dit geval dus inderdaad nodig bleek omdat het probleem uiteindelijk in de wijkcentrale zat. De monteur heeft daar de verbinding omgezet naar een ander connectiepunt wat de telefonie hersteld heeft.