Beantwoord

Ten onrechte afgeschreven abonnementsgeld

• 12 juni 2017
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Mijn moeder is in januari 2010 verhuisd van Eindhoven naar Groningen. Ik heb dit netjes via KPN, waar zij al ong 40 jaar klant was, geregeld. Tenminste..dat dacht ik. Zij deed haar bankzaken altijd nog zelf. Op n gegeven moment zei ze in april 2016 dat er 2 x abo-geld was afgeschreven. En idd.. een van haar nummer in Groningen maar ook dat van haar wat ze had in Ehv. Teruggekeken en wat blijkt...al die jaren ook abo-geld van Ehv afgeschreven. Ik zou dit graag teruggestort zien worden. Ik kom hier nu pas mee omdat mijn moeder ziek is geworden, mn broer overleden en mijn verhuizing, dus was niet eerder in de gelegenheid. Waar moet ik zijn om dit te regelen ?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 augustus 2017, 12:17

Het heeft eventjes geduurd, maar het is opgelost. Na doorzetten van de klacht is de situatie nu tot tevredenheid met Margot afgehandeld 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Margot, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie voor je moeder. Goed dat je dit hier meldt. Ik kijk graag voor je wat er nu aan de hand is, hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat we er aan gaan doen. Je krijgt een priv├ębericht van me. Reageer daarop met de gegevens van je moeder, dan ga ik voor jullie aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Het heeft eventjes geduurd, maar het is opgelost. Na doorzetten van de klacht is de situatie nu tot tevredenheid met Margot afgehandeld 🙂

Reageer