Beantwoord

Terugbetaling onterecht geïncasseerd abonnementsgeld

  • 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Meer dan 12 keer heb ik KPN gebeld i.v.m. terugbetaling onterecht geincasseerde abonnementsgeld. Ze beloven terug te bellen maar doen dat niet. Ze zeggen door te zetten maar er gebeurt niets. Ik kom er niet mee verder en vraag me af wat ik moet doen. Een 13e keer bellen en een 14e keer? Het zijn gesprekken van een uur met veel muziek. Graag raad. Hoe bereik je klantenservice op een bevredigende manier?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 August 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @jochanaan, je bent hier aan het juiste adres. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.