twee gelijktijdige gesprekken op 1 nummer

• 1 september 2012
  • 1 reactie
  • 11713 keer bekeken

Hallo,

Ik vroeg me af hoe ik twee telefoons kon aansluiten op 1 vaste nummer, waarbij ik dan ook twee aparte gesprekken mee kon voeren met beide telefoons. Vroeger kon dit met onze oude modem van kpn wel. Maar sinds wij hier een nieuwe Experia Box hebben, weten wij niet hoe dit moet. 

Ik heb gebeld naar de klantenservice en diegene zei dat het mogelijk was, maar niet wist hoe het moet omdat kpn het niet ondersteund.

Weet iemand hoe dit moet?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Met InternetPlusBellen-abonnement kunt u 2 telefoonnummers tegelijk gebruiken. Hebt u nog geen tweede telefoonnummer, dan kunt u een extra telefoonnummer via MijnKPN bestellen. Uw tweede telefoonnummer wordt toegevoegd aan een vrije sip poort op de KPN Experia Box. Dit betekent dat u een extra telefoontoestel op deze poort kunt aansluiten om het nummer te kunnen gebruiken. 

Wilt u het tweede telefoonnummer gebruiken op uw huidige telefoontoestel (Phone 1 of Tel 1), dan kunt u dat op 2 manieren wijzigen:

Via de Klantenservice

Neem contact op met de Klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Via MijnKPN:

Log in op MijnKPN

Klik in het vakje [Mijn Producten] op [Telefoon instellingen]

Klik op [Geavanceerde opties]
Selecteer bij [Poort 1] welk telefoonnummer uit komt op poort 1 van de KPN Experia Box
Selecteer bij [Poort 2] welk telefoonnummer uit komt op poort 2 van de KPN Experia Box
Klik op [Opslaan]

Bij InternetPlusBellen betaalt u voor een tweede telefoonnummer € 2,50 per maand
Heeft u ISDN en u stapt over naar InternetPlusBellen, dan zet kpn automatisch uw telefoonnummers naar het InternetPlusBellen-abonnement over.

aanvullende uitleg over iternet-en-bellen en intern bellen via de sip poorten

Reageer