Beantwoord

Tweede telefoon aansluiten op ZTE H369A modem

  • 4 January 2021
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo

 

ik heb een ZTE H369A modem met op Phone 1 het basisstation van de dect telefoon aangesloten.

Dit werkt prima!

Nu heb ik een tweede basisstation met telefoon gekocht en vroeg mij af kan ik die op Phone2 aansluiten en werkende krijgen (indien niet is dan een splitter een mogelijkheid)??

 

Groet Bas.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 January 2021, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @komijn , die andere telefoonaansluiting is voor een 2e telefoonnummer en niet voor een 2e telefoon.

In jouw geval zou ik dat DECT toestel koppelen aan je bestaande DECT-installatie, is veel eenvoudiger.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Waarom 2 basisstations? Dat is toch niet handig?

Maar je kan een splitter aanschaffen. Google op "PSTN splitter". Deze bijvoorbeeld:

https://www.allekabels.nl/rj11-kabel/7399/1313793/rj11-splitter-kabel.html

@Nick83 “Waarom 2 basisstations” nou omdat ik aan nieuwe toestellen toe (toetsen werken niet geheel correct meer) was en @JanD  enkele handsets duurder zijn dat een setje. En als een splitter (had ik al op mijn lijstje staan) gaat werken gaan we dat maar eens proberen.

Bedankt voor het meedenken

Groeten Bas.

Hallo @komijn als ik jou was zou ik die nieuwe DECT-set als hoofdaansluiting instellen, de andere handset loskoppelen van het oude basisstaton en weer aankoppelen aan het nieuwe basisstation, zoals ik ook eerder een beetje beschreef.

Kun je ook nog eens intern doorverbinden en intern babbelen.

Succes.

@JanD "nieuwe DECT-set als hoofdaansluiting instellen” lijkt mij evident. Daar het twee verschillende merken telefoons zijn en de "oude” meer dat 10-15 jaar oud heb ik vermoeden dat het koppelen niet gaat lukken.

Hallo @komijn ,maar je wilt die oude telefoons wel in stand houden, toch?

Bijna alle DECT telefoons zijn GAP compatible, dus te koppelen en kun je er mee bellen en gebeld worden.

En anders inderdaad een RJ11 splitter op het modem aansluiten voor 2 aparte aansluitingen.

Succes.