Beantwoord

Unieke case vaste telefoonaansluiting

  • 17 January 2019
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Op 3 januari heb ik vaste telefonie aangevraagd. Ik heb een mail gekregen dat de telefoonaansluiting binnen 15 minuten werkend zou zijn. Tot op heden functioneert die nog niet.

Bijna dagelijks bel ik met de klantenservice, maar ik kom geen stap verder.

Het schijnt zo te zijn dat er een procesmatig probleem is dat KPN zelf niet kan oplossen. Hiervoor is vorige week maandag een externe partij in India gevraagd om dit op te pakken. Dit zou binnen 5 werkdagen opgepakt worden. Blijkbaar is afgelopen donderdag dit nogmaals gedaan en afgelopen maandag zou de prioriteit opgeschroefd zijn.

De 5 werkdagen zijn inmiddels al lang verstreken en nog steeds heb ik geen vaste aansluiting. Normaliter zou ik dit niet zo erg vinden, ik heb immers een mobiele telefoon. Echter, ik heb de vaste aansluiting nodig voor werk. Ik kon per 7 januari vanuit huis aan de slag als telefonisch enquêteur. Voor mij een geweldige mogelijkheid, ik zal u uitleggen waarom. Zes jaar geleden had ik een leuk winkeltje, maar ik werd helaas ziek en moest ik mijn winkel verkopen. Als zelfstandig ondernemer heb je geen recht op een uitkering, tenzij je daarvoor verzekerd was. Maar zo'n verzekering is onbetaalbaar. Deze baan als tefonisch enquêteur is voor mij een enorme kans om toch wat geld te verdienen. Ik kan u namelijk zeggen: ziek zijn is een dure aangelegenheid!

Ik hoop van harte dat iemand ervoor kan zorgen dat ik zo spoedig mogelijk een vaste telefoonaansluiting krijg, zodat ik aan het werk kan.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 January 2019, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Simone, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dan dit in dit geval de nodig spoed heeft. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb nu contact met Iris en zij probeert het één en ander te coördineren. Ik heb veel vertrouwen in haar.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Ik houd je op de hoogte.
Het is na 3 weken opgelost. Nu heb ik dus die 3 weken niet kunnen werken. Ik heb begrepen dat daar een vergoeding tegenover staat. Hoe gaat dat verder in zijn werk?
Reputatie 7
Badge +24
Simone, fijn dat we het zojuist telefonisch konden oplossen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen. 🙂