Beantwoord

V8 geen voice

• 22 maart 2018
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Allereerst goedendag,

Thuis hebben wij een V9 van KPN, tevens zit daar geen bridge modus op. nu heb ik op de forum uitgebreid gelezen over de V8 en dacht Hé dit is de oplossing!

Wat heb ik gedaan:

ik heb een V8 nu extra, waarop ik de v9 heb uitgezet en de kabels direct heb omgewisseld met de V8, nu wachtte ik tot allen lampjes branden zodat ik de bridge modus aan kan zetten (ik heb de bridge modes nog niet aan gehad) nu werkt alleen me voice niet (voip).

Nu is de vraag wat kan ik doen om de VOIP werkend te krijgen

Volgende stappen zijn al uitgevoerd:

1. Modem uit / aan
2. Router V8 uit / aan
3. Router V8 Reset
4. Contact gehad via een achterlijke livechat die mij zonder pardon weg klikt

Nu zoek ik een passende oplossing hiervoor zonder het klachtenkompas te moeten inschakelen om wederom een probleem opgelost te krijgen
icon

Beste antwoord door PeterG 23 maart 2018, 12:59

Hoe kom je aan die v8? KPN ondersteunt alleen direct door hen geleverde apparaten. Het modem is in bruikleen en dus ook eigendom van KPN. Als je deze via Marktplaats hebt ofzo is het feitelijk heling.

(je kunt bereikbaar blijven door via MijnKPN je telefoon naar je mobiel door te schakelen. Die voice gaat niet werken als je het modem niet gewoon via KPN hebt.)

Heb je ook interactieve tv dan werkt dat niet meer in Bridge! KPN heeft het niet voor niks eruit gehaald. Bovendien ben je in Bridge kwetsbaarder heb ik begrepen.

Waar heb je Bridge voor nodig? Alles kan volgens mij ook in die modus.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoe kom je aan die v8? KPN ondersteunt alleen direct door hen geleverde apparaten. Het modem is in bruikleen en dus ook eigendom van KPN. Als je deze via Marktplaats hebt ofzo is het feitelijk heling.

(je kunt bereikbaar blijven door via MijnKPN je telefoon naar je mobiel door te schakelen. Die voice gaat niet werken als je het modem niet gewoon via KPN hebt.)

Heb je ook interactieve tv dan werkt dat niet meer in Bridge! KPN heeft het niet voor niks eruit gehaald. Bovendien ben je in Bridge kwetsbaarder heb ik begrepen.

Waar heb je Bridge voor nodig? Alles kan volgens mij ook in die modus.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi FamVerhoef, welkom op het forum! Ik ben ook wel heel benieuwd waar deze V8 vandaan komt. Als dit een origineel KPN-exemplaar is zou dit moeten werken als je hem op dezelfde manier aangesloten hebt als de V9. Als het een exemplaar is dat vanuit een andere provider komt (Telfort bijvoorbeeld gebruikt ook V8), dan zal dit niet gaan werken.

Reageer