Beantwoord

Van vast naar vast in Duitsland

• 21 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Bellen naar een vast nummer in Duitsland blijkt opeens dubbel zo duur te zijn geworden. Was 0,12 p/m is nu 0,23 p/m Is dit correct ??
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 21 augustus 2017, 13:08

Hoi,

12 cent is het start tarief en 23 het tarief per minuut. Als je echt goedkoop naar het buitenland wil bellen kan je beter over stappen naar een VoIP aanbieder.
KPN bied overigens ook de Onbeperkt Bellen bundels die volgensmij ook voor Duitsland gelden. (Hiervoor moet je best lang bellen voordat ie uit kan)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

12 cent is het start tarief en 23 het tarief per minuut. Als je echt goedkoop naar het buitenland wil bellen kan je beter over stappen naar een VoIP aanbieder.
KPN bied overigens ook de Onbeperkt Bellen bundels die volgensmij ook voor Duitsland gelden. (Hiervoor moet je best lang bellen voordat ie uit kan)
Reputatie 7
Badge +31
Het klopt. Per 1 juli is het tarief voor bellen naar vaste en mobiele nummers naar het buitenland gelijkgetrokken. Daardoor is het tarief voor bellen naar vast in het buitenland omhoog gegaan, maar voor bellen naar een mobiel buitenlands nummer omlaag.
Hier een PDF met de tarieven voor en na 1 juli.

Kom je boven 16,50 € per maand aan gesprekskosten? Zet dan "Belonbeperkt Altijd" aan 😉
Al mIjn vorige facturen gaven 0,12 cent per minuut.
Reputatie 7
Badge +31
@TjS Al mIjn vorige facturen gaven 0,12 cent per minuut.Dat is het minuuttarief dat gold tot 1 juli. Na 1 juli zijn de tarieven gewijzigd. Zie mijn reactie hierboven.
Reputatie 7
...Kom je boven 16,50 € per maand aan gesprekskosten? Zet dan "Belonbeperkt Altijd" aan 😉Of bel niet meer met KPN voor €0,25 per minuut naar Duitsland, maar met CheapConnect voor €0,025 per minuut.
Dan heb je direct ook geen starttarief meer van €0,12.

Zie CheapConnect tarieven (PDF)

Reageer