Beantwoord

Vast bellen

  • 18 March 2019
  • 9 reacties
  • 220 keer bekeken

Waarom kunnen ziggo klanten mij met hun vaste telefoon aansluiting niet bereiken?
Dit telefoon nr bestaat niet zegt het automatisch antwoordapparaat.
Mobiel is geen probleem.
Klanten van andere providers geen enkel probleem.
Ik heb contact gehad met ziggo, die alles nagekeken en bij hen was er niets aan de hand.
Ap.
icon

Beste antwoord door Apje 18 March 2019, 17:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Apje ,
kun jij de betreffende Ziggo-klanten wèl bereiken met de vaste telefoon?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Apje
Heeft dit wel gewerkt en heb je pas recent problemen of heeft het "nooit" gewerkt?
Is dit vaste nummer ooit bij Ziggo geweest en recent via "nummerbehoud" naar KPN meegenomen?

In het laatste geval zou er iets in het proces van nummer overdracht Ziggo -> KPN misgegaan kunnen zijn.
Reputatie 7
Wellicht door de storing met telefonie bij Vodafone/Ziggo?
Hoi, @Apje. Welkom op het forum. Jij bent KPN klant, neem ik aan. Vaak is het andersom, dan kan je als KPN klant bepaalde andere providers niet bereiken. Dat heeft met de status van het nummer te maken. Het issue komt zelden voor en is door ons te repareren. Het kan volgens mij ook omgekeerd. En ik wil dit met liefde voor je checken.
Kun je je profiel updaten en mij een seintje geven? Uiteraard even jouw nummer in de profiel zetten.
Ik kan niet garanderen dat het hieraan ligt, maar dat zoeken we dan wel uit!
Oops. Ik zie nu het berichtje van @wjb . Dat is uiteraard ook een hele plausibele verklaring. Ik vermoed dat mijn hele verhaal niet nodig was geweest 🙂
Ja, maar :
Ik heb contact gehad met ziggo, die alles nagekeken en bij hen was er niets aan de hand.
Reputatie 7
Badge +21
Ja, maar :



Ik heb contact gehad met ziggo, die alles nagekeken en bij hen was er niets aan de hand.


Dan lijkt het me verstandig als @Apje ingaat op het verzoek van @Erwin_ zodat die het kan checken:

Erwin_ schreef: Kun je je profiel updaten en mij een seintje geven? Uiteraard even jouw nummer in de profiel zetten. Ik kan niet garanderen dat het hieraan ligt, maar dat zoeken we dan wel uit!
Heren dank voor jullie reactie, het is of de duivel er mee speelt, een familielid belt mij op zijn vaste telefoon
(Ziggo klant) en wat dacht je wat,het werkt weer. Was net van plan al de vragen van jullie te beantwoorden.
Niet meer nodig dus.Nogmaals vriendelijk dank.
Groetjen Ap.
Goed om te lezen! Was het dan die storing? Mocht er toch nog iets misgaan, laat het mij weten!