Vraag

vast bellen

  • 7 August 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo ik heb een vraag ik ben nu al jaren klant bij jullie op het moment moet ik veel bellen maar heb alleen voor avonds onbeperkt heb ook mobiel abonnement bij jullie waar ik vaak over heen zit ik kan het wel weer verhogen maar is er geen korting want heb gekeken bij een andere provider ben ik goedkoper zonder mijn bedrag aan te passen want ik vind dat al best veel betaal en ben altijd tevreden ben ook al jaren klant bij jullie maar wil niet meer hoeven te betalen en weet dat je met je huis telefoon ook onbeperkt kunt bellen ik hoop dat hier een oplossing voor is met vriendelijke groet Mariska agelink

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Weleens van punten en hoofdletters gehoord? Dat zou alles een stuk duidelijker maken.
Hoi @P.J.M. van der Vooren

datisookgeenoplossingvoorhaarprobleem
Als een andere provider goedkoper is, volgens jou, dan is er voor jou bij kpn natuurlijk geen oplossing.

Maar:
je kunt je mobiele abonnement ophogen of wijzigen naar onbeperkt (mits het een abo is uit de huidige range). Onbeperkt op mobiel kost € 2 meer per maand.

Voor je vaste kun je evt. zelf, via MijnKPN, Belonperkt weekend & avond (€ 9,50) wijzigen naar Belonbeperkt Altijd (€ 16,50).
Zodat P.J.M. van der Vooren ook zijn licht kan laten schijnen 🔦

Hallo ik heb een vraag. Ik ben nu al jaren klant bij jullie.

Op het moment moet ik veel bellen maar heb alleen voor avonds onbeperkt. Heb ook mobiel abonnement bij jullie waar ik vaak over heen zit. Ik kan het wel weer verhogen maar is er geen korting?
Want heb gekeken bij een andere provider ben ik goedkoper zonder mijn bedrag aan te passen. Want ik vind dat al best veel betaal en ben altijd tevreden. Ben ook al jaren klant bij jullie maar wil niet meer hoeven te betalen. Ik weet dat je met je huis telefoon ook onbeperkt kunt bellen. Ik hoop dat hier een oplossing voor is.

Met vriendelijke groet, Mariska agelink

Reageer