Beantwoord

Vast bellen: abonnement nooit gebruikt

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

hallo

 

mijn moeder heeft tot 2015 / 2016 zelfstandig gewoond met eigen telefoon

 

Daarna is ze verhuisd naar begeleid wonen waar ze geen eigen telefoon had

 

Haar abonnement vast bellen is door de bewindvoerder doorgegeven aan KPN om te verhuizen

 

De laatste jaren is steeds abonnement betaald maar nooit gebruik van gemaakt

 

Mijn moeder is 3 weken geleden overleden en toen kwamen we erachter dat ze nog steeds abonnement vast bellen had

 

Kan ik dat abonnementkosten helemaal of voor een deel terugkrijgen?

 

KPN had moeten zien dat het inactief abonnement was

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 January 2020, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Het laatste wat je schrijft is natuurlijk niet zo. De klant is ten alle tijden verantwoordelijk zijn/haar abonnement. Daarbij mag kpn natuurlijk niet bijhouden of een aansluiting wel of niet gebruikt wordt. Denk aan de wet privacy.  

Reputatie 7
Badge +24

Dag Limburg. 

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Wij controleren inderdaad niet of een abonnement wordt gebruikt of niet, wat Joep aangeeft klopt. Heb je het abonnement nu opgezegd? Zo niet, dan kun je dit alsnog doen, dit zal dan met terugwerkende kracht worden opgezegd vanaf de datum van overlijden. Op deze pagina kun je dit het makkelijkste doorgeven, maar telefonisch via 0800-0201 555 ook. 

Veel sterkte gewenst.