Vraag

Vast bellen bestelling

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Hoe kan het zo zijn dat we vorige week Zondag vast bellen hebben besteld met hoogste prioriteit,

en dat er wordt beloofd dat het op 2-2-21 werkt en nu werkt deze aansluiting nog steeds niet.

Het is medische noodzaak ivm noodknop. (zwaar diabetes patient)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Make it so heb je wel een bevestiging gehad van de bestelling, daar staat meestal ook in wanneer de bestelling opgeleverd wordt.

In MijnKPN kun je onder producten→thuis->vaste telefonie eventueel al je nieuwe nummer zien.

Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Make it so, welkom hier. 

Even voor de duidelijkheid. Je hebt op zondag 31 januari een bestelling geplaatst voor alleen een vaste lijn om te bellen met leverdatum 2 februari? Ik neem aan dat dit dan ook op je bevestiging stond? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 
 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.