Mijn ouders welke op leeftijd zijn en afhankelijk van een huis telefoon hebben sinds ruim 2 weken geen vast bellen meer. er is nachts al iets gebeurd waarbij medische hulp nodig was maar ze konden niet bellen en hebben de buren uit bed gebeld.
- Meerdere malen met KPN gebeld maar je komt niet door de 1ste lijn heen en zij kunnen het niet oplossen.
- Elke keer als je belt kan je van voor af aan beginnen om het verhaal uit te leggen.
- Er wordt beloofd terug te bellen maar dat gebeurd niet.
- Meerdere keren een telefoon 06 nummer doorgegeven maar toch wordt deze niet goed opgeslagen en vragen ze deze steeds opnieuw.
- Nu moet er een monteur ingepland worden maar kan pas na 3 weken.
- De eerste lijn kan schijnbaar niet in een database van een andere oplosgroep en kan dus geen info geven.
- 1 ste lijn kan prio dan wel escalatie doorgeven alleen een extra aanvulling in het systeem (vaag!!!!)
Heeft KPN dan geen klant gericht service meer?
Waarom nemen ze niet een keer de moeite om terug te bellen al is het maar om aan te geven dat er aan gewerkt wordt
de manier waarop KPN met klanten omgaat die al meer dan 30 jaar een dienst afnemen van KPN zo in hun kou laten staan vind ik schandalig