vast-bellen opzeggen

• 30 March 2012
  • 1 reactie
  • 10985 keer bekeken

Hallo,

Ik kom er op de site niet uit, en lees hier en daar gruwel-verhalen als je gewoon je abonnement wilt opzeggen.

Ik wil altijd even weten waar ik aan toe ben, ik heb KPN vast bellen (al een jaartje of 15-20), dat wil ik opzeggen, wordt echt te gortig met de prijzen, op de site bestaat dat onderdeel (alleen vastbellen) niet eens meer...laat staan dat ik info kan vinden over het opzeggen ervan.

Als ik op de site op "vast bellen"  klik, dan kom ik heel ergens anders terecht, en kan bij "mijn vraag" ook niet eens kiezen voor vaste telefonie.

Hoe dan ook, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik hb geen zin in slapeloze nachten wegens naheffingen etc. Ik wil gewoon weten hoe ik op kan zeggen. En als er een termijn aan vast zit wil ik dat ook weten.

Als er een bedrag/naheffing aan vast zit, wil ik dat ook weten.

Dan ga ik zelf alvast ook maatregelingen treffen, en weet wat me te wachten èn te doen staat.

Vraag 2 is, ik heb internet via een modem (niet van KPN) dat loopt via de telfoonlijn lijkt mij (erg oudrwets, ik weet het, maar daarom ga ik ook een en ander veranderen), de vraag is, of mijn huidige internet het nog wel doet, als ik vaste telefonie heb opgezegd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, voordat ik ook in zo`n nachtmerrie beland waar ik zoveel over lees.

Alvast hartelijk bedantk!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Dat van opzeggen en kosten en dergelijke weet ik absoluut niet.

Maar je internet... Bel je nog in? Dat je eerst van die piep en kraaktoontjes hoort voordat je op internet kunt? Of heb je gewoon ADSL.

Bij die eerste gaat ie het niet doen zonder een telefoonnummer. Voor ADSL heb je geen vast telefoonnummer nodig

Reageer