vast bellen probleem

  • 2 December 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Vorige week 45 minuten aan de (mobiele )telefoon gehangen omdat het vaste bellen niet meer werkt ,een afspraak was dar er maandag iemand langs zou komen.

Voordat ik de code door kon geven werd na 45 minuten de verbinding verbroken ,werd niet terug gebeld door KPN ,Toch de hele dag gewacht en u raad het al ,niks wederom gebeld maar na 10 minuten werd de verbinding weer verbroken.ik ben van plan om KPN op de zeggen als er morgen geen actie ondernomen word …..


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Auke en welkom op het Forum! De deadline die je noemde is inmiddels verstreken, is het nog gelukt om contact te krijgen? Zo nee, wil je dan jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Dan kan ik op onderzoek uit. De vaste telefonie werkt dus helemaal niet meer? Je hoort ook geen toon als je de beltoets indrukt en zowel bellen als gebeld worden lukt niet? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

  • Ik heb nog steeds geen vaste verbinding ,de hele procedure al 2keer doorlopen    
  • Dus zeg ik mijn vaste verbinding op 

Reageer