Beantwoord

Vast bellen werkt niet meer na aansluiting nieuw modem en glasvezel

  • 16 January 2020
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Badge

 

 

icon

Beste antwoord door Bauke Hüsken 18 January 2020, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is wel lekker rustig :blush:  internet en tv werken wel goed? Zit het stekkertje van de telefoon welke aangesloten bij de Experiabox? Bij "line 1" of "phone1"?

Reputatie 7

Hallo @Bauke Hüsken, hoewel het inderdaad wel rustig is, is het niet de bedoeling natuurlijk! Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest, maar de uitkomst daarvan is me niet helemaal duidelijk. Werkt het juiste nummer inmiddels wel, of nog niet? Als dat niet zo is ben ik ook benieuwd naar de vragen die Nick stelt, zou je die kunnen beantwoorden? Ik hoor het graag van je.

Badge

Hallo @Nick83 en @Jasper, het probleem is inmiddels verholpen. Het stekkertje zit bij ‘Phone’. Op afstand heeft een collega van KPN de instelling weer goed gezet, zodat ik weer kan bellen. Alles is nu opgelost. Alleen nog één klein dingetje en dat heb ik ook al tegen je collega's Rutger en Pim gezegd. De monteur die bij mij glasvezel aangelegd heeft, heeft mijn oude modem meegenomen. De bedoeling is dat dit modem bij Telfort terechtkomt. En ik weet niet zeker of hij dat heeft begrepen. Als het goed is hebben de collega's hierover al een aantekening gemaakt, maar het zou zo jammer zijn als ik straks met een boete word geconfronteerd. Bedankt voor jullie support.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat de telefonie is opgelost @Bauke Hüsken! Daar ben ik blij om.
Over het oude Telfort modem zag ik inderdaad al een notitie staan, dat de monteur die had meegenomen. Daar hoef je je geen zorgen te maken, dat komt op die manier helemaal goed en zal voor jou geen gevolgen hebben.

Badge

Dank je wel, Jasper. Fijn om te horen dat alles nu ‘in kannen en kruiken’ is.
Groetjes
Bauke

Reputatie 7

Graag gedaan, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: