Vraag

Vast Bellen werkt niet na portering Ziggo naar KPN

  • 19 January 2021
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Sinds ik ben overgegaan met Vast Bellen van Ziggo naar KPN, ben ik inkomend niet bereikbaar.

Dit is zeer vervelend gezien het feit dit probleem bij KPN bekent is.

Graag met spoed een oplossing aub.

Door de servicedesk is een ticket aangemaakt, ben nog steeds niet benaderd en het werkt nog steeds niet.

Duurt nu al 12 dagen, 17 x over gebeld, 3 tickets aangemaakt.

Aub graag een oplossing hiervoor.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Lalmo001, dat klinkt niet goed inderdaad. Er wordt al wel aan gewerkt begrijp ik van je. Voor mijn beeldvorming, kan je niet gebeld worden door mensen met Ziggo nummers, of door iedereen? Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven? Met die gegevens kunnen we ook voor je kijken wat de status precies is.

Hallo Jasper, nou nee hoor er wordt niet aangewerkt bedoel je.

Ziggo bellers kunnen mij niet bereiken via vast bellen.

Mobiel ben ik wel bereikbaar.

Ben echt benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden want sinds 7 januari ben ik niet bereikbaar.

Mijn schoonmoeder van 83 is ons lopend komen zoeken, dacht dat we overleden waren!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Wat sneu voor je schoonmoeder! Als er een ticket aangemaakt is, dan zijn we er achter de schermen zeker mee bezig. Mijn collega gaf al aan: met jouw klantgegevens kunnen wij nakijken wat de status is. Wil je alsnog jouw forumprofiel volledig invullen? Graag jouw postcode en huisnummer, klantnummer, vaste telefoonnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je gebruiken voor extra informatie. De gegevens die je invult zijn zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen hoor ik graag van je.Â