Vast nummer meenemen naar KPN nog niet gebeurd

  • 27 August 2021
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

bij overgang van ziggo naar kpn zou ik mijn oude vaste nummer behouden; dit is echter niet gebeurd,volgens de monteur zou dit maar een tijdelijk nieuw nummer zijn.

wanneer krijg ik het oude nummer weer?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @harriemaessen op het moment dat jouw abo actief wordt wordt het tijdelijke nummer omgezet naar het geporteerde nummer indien het ook door Ziggo is vrijgegeven.

 

 

….en er is een maand opzegtermijn bij Ziggo. Dan pas kan je nummer geporteerd worden.

KPN zegt bij de overstapservice (die is er sowieso met nummerbehoud) dus Ziggo op. En dan nog een maand...

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @harriemaessen! Welkom op ons KPN Forum. Als het goed is heb je een e-mail ontvangen met daarin de datum dat je nummer naar ons toe komt. Dit staat bij overstapservice vaak gelijk aan de datum waarop ons abonnement geactiveerd wordt. Zo te horen is dat niet gebeurd. Is je abonnement bij Ziggo wél al opgezegd? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 
Hoor graag!