Vraag

vast nummer niet te bereiken

  • 29 March 2020
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

kan vanaf mijn kpn mobiel *************al wekenlang niet meer het vlg vaste tel.nr. bereiken: *******. dit is een heel vervelende situatie omdat ik mantelzorgen ben voor dit va#te nummer. twee jaar geleden had ik dit probleem ook en kon toen opgelost worden door te bellen #31#*******. Helaas lukt het niet meer op,deze wijze.Probleem is urgent. Help mij ayb! Bvd, vr.gr.,Wim Verheggen


6 reacties

Dat is lastig en vreemd, ik heb de oplossing niet helaas.
Va een andere telefoon werkt het wel ?
Is een vd nummers onlangs geporteerd ? Van aanbieder veranderd dus.

Het 06 nummer zit bij KPN Mobile N.V. sinds 26-08-2016 (was vodafone)
Het 040 nummer zit bij Xenosite B.V. sinds 22-04-2014 (was KPN B.V.)
Volgens : https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken
En die is tegenwoordig aardig bij de tijd voor zo ver ik weet.
Opvallend is dat het 040 nummer bij kpn zat.

Verder kom ik niet, ik ben ook benieuwd.
Er zijn meer van dit soort problemen hier (op dit forum) aan de orde geweest, voor wat ik er zo van lees van de kpn-ers is men het er niet over eens wat de oorzaak is cq de diepere achtergronden blijven verborgen.

Gekke gedachte misschien maar kun je het wel bereiken met de internationale notatie?

Dus +3140…….

Is het 040 nummer überhaupt wel te bereiken? Geen storing daar? Probeer het eens v.a. een andere telefoon.

Reputatie 7
Badge +17

@Wimverheggen Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je het nummer ineens sinds weken niet meer kunt bereiken. Wat hoor je als je het nummer draait.

Kom je bijvoorbeeld terecht in een lege lijn, word er niet opgenomen omdat de telefoon aan de andere kant niet overgaat of krijg je de melding dat het nummer niet in gebruik is. Zoals beide heren al vragen, kun je het nummer wel bereiken via een andere telefoon? 
Ik neem aan dat je als mantelzorger in tussentijd wel bent langs geweest. Ontvangt de eigenaar van het vaste telefoonnummer wel telefoontjes van anderen? 
Des te meer informatie we hebben, des te beter we je kunnen helpen. 
We horen dus graag van je! 

Is het een goed idee om deze vraag te ont-beantwoorden ?

Ik vermoed dat de vraagsteller dit per ongelijk gedaan heeft.

Om te voorkomen dat deze vraag geen aandacht meer krijg van het kpn forum systeem.

 

En @Wimverheggen , we zijn natuurlijk ook nog benieuwd naar de antwoorden op de vragen.

Ik noem je even omdat in mijn ervaring daar wel een melding van komt per email en de melding van een nieuwe bijdrage (vaak?) niet.

Reputatie 7

Hey @Wimverheggen, het blijft hier wat stil. Zoals je leest zijn we erg benieuwd hoe het ervoor staat. Kunnen we nog ergens bij helpen of is de oplossing al gegeven? Laat het ons weten :) 

Reputatie 7
Badge +17

@Wimverheggen We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als het probleem nog bestaat dan adviseer ik je contact op te nemen met een van mijn collega's aan de telefoon. Door de drukte op het Forum, kan een reactie soms even op zich laten wachten. :blush:

Reageer