Beantwoord

vast nummer opzeggen

  • 1 September 2020
  • 20 reacties
  • 5062 keer bekeken

Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen

 We gebruiken het niet. Maar in de Kpn app kan ik dat niet wijzigen?

Groetjes Karin

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 September 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Hoi Karin, maakt het nog deel uit van een Alles in één abonnement? Daar kan het niet uit. Overigens heb je geen extra kosten want het zit bij A-i-1 nog kostenloos in het abonnement. Er worden alleen gesprekskosten gerekend.

Daarom houdt ik het hier aan als binnenkomende lijn. Bellen doe ik al 8 jaar uitsluitend met de mobiel.

Wil je het nummer écht niet meer? Dan zul je naar een nieuw abonnement moeten: Hussel. Vergelijk goed met wat je nu hebt want dat is niet altijd goedkoper...

Nee, een internet en tv abonnement en ik betaal er €2 per maand voor. Ongeacht of ik er dus gebruik van maak. 

Bij dat abonnement zou het er via MijnKPN uit te halen moeten zijn.

Anders kan een KPN moderator, die hier nog zal komen, het (kunnen) doen. Dan is 't wel handig als je je gegevens in je forumprofiel plaatst (indien nog niet gedaan). Daarmee kunnen ze je vinden én geef je tevens toestemming dat ze in je instellingen mogen.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Karindewaardt, welkom op het forum! Ik zie dat Peter al goede antwoorden heeft gegeven. In jouw geval kan telefonie er inderdaad uit.  Is het gelukt om dit te doen? Zo niet, ik zie dat je naam en adresgegevens al heb ingevuld op je forumprofiel. Zou je daar dan ook nog, voor de zekerheid, het vaste nummer waar het om gaat aan willen toevoegen? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Als je dan hier even weer reageert als je dit gedaan hebt, verwijder ik het nummer voor je.

Hallo @Erik_  ik heb zojuist mijn vaste nummer aan mijn profiel toegevoegd. Als jij het dan kan stop zetten zou dat helemaal top zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je, Karin. Dan heb ik bij dezen het telefoonnummer verwijderd. Het zal ook vandaag worden verwerkt. Je krijgt hier per e-mail een bevestiging van.

Bedankt! Ik heb de bevestiging ontvangen.  

Nogmaals bedankt voor het snelle regelen!

Beste,

 

ik wil graag ons vaste nr uit ons pakket.

Hoe kan dit geregeld worden?

Via MijnKPN lukt dat niet.

 

vg, Henk 

Via MijnKPN lukt dat niet.

@Henk70. Als je Alles in 1 hebt dan kan "vast bellen” er (ook) niet uit.

Alleen “internet + TV” en “Hussel” abonnementen kunnen zonder Vast bellen.

Maar of over naar ander abo met dezelde snelheid / zenderpakketten maar zonder Vast Bellen je gaat schelen in het maandbedrag? De optie Vast Bellen is bij deze abo's € 2 per maand.

Dank je Peter!

 

vg, Henk 

Vast nummer opzeggen lukt niet via mijn kpn . De kosten €2,00 staan wel op de factuur. Wie kan dit voor mij verzorgen.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom hier, @NiekC, de snelste manier om dit te doen is even bellen met 0800-0402.  Ik kan het ook voor je doen als je dat liever hebt. Wil je in dat geval nog, ter verificatie, de laatste 3 cijfers van je IBAN en het telefoonnummer in kwestie in je forumprofiel erbij vermelden? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking'. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan verwijder ik het nummer voor je. 

Dag Erik, 

Ik heb mijn profiel aangepast.

De gegevens die je nodig hebt om mijn vaste nummer op te zeggen zijn vermeld bij persoonlijke opmerkingen. in mijn profiel.

Hierbij dan het verzoek om dit vaste nummer op te heffen..

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @NiekC. Dan heb ik bij dezen het vaste nummer uit je abonnement verwijderd. Je krijgt een bevestiging per e-mail hiervan.

Reputatie 7
Badge +8

@Erik_  ik kan me vast nummer ook nergens opzeggen in de mijn KPN omgeving of kan dat pas na een jaar lid geweest te zijn?

Reputatie 7
Badge +30

Vast telefoonnummer opzeggen kan niet via de MijnKPN, @MennoG78. Dit moet via de klantenservice gebeuren. Het kan dan wel alleen als je een abonnement hebt waar Bellen een optie is waar je specifiek voor betaalt. Bij oudere Alles-in-1 type abonnementen is bellen een integraal onderdeel (waar je dan ook niet specifiek voor betaalt) en kan het er niet uit. Gaat het in jouw geval om de gegevens die in je profiel staan? Want dan kan ik nakijken welk abonnement je hebt en kan ik het nummer voor je verwijderen als dit een recent abonnement is. 

Reputatie 7
Badge +8

@Erik_ ja nummer in de gegevens gaat het om

ik heb een hussel abonnement sinds vorig jaar betaal los voor me nummer.

@Erik_  kan dit dus voor je doen. Maar je kunt ook even naar de KS bellen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_ ja nummer in de gegevens gaat het om

ik heb een hussel abonnement sinds vorig jaar betaal los voor me nummer.

Check, dan heb ik bij dezen het vaste nummer uit je abonnement verwijderd, @MennoG78. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. 

Reputatie 7
Badge +8

@Erik_ ja nummer in de gegevens gaat het om

ik heb een hussel abonnement sinds vorig jaar betaal los voor me nummer.

Check, dan heb ik bij dezen het vaste nummer uit je abonnement verwijderd, @MennoG78. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. 

Dank je wel weer @Erik_