Beantwoord

Vast nummer overzetten naar nieuw contract

  • 31 March 2019
  • 4 reacties
  • 955 keer bekeken

I.vm. een scheiding zou het vaste nummer overgezet moeten worden naar een nieuw (privé) contract van KPN van mijn ex en uit het huidige abonnement moeten gaan. Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 April 2019, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@R e m c o Hoi Remco. Welkom op het forum!
Ik heb een sterk vermoeden dat dat wel moet lukken. Als ik het goed begrijp heb jij nu een nieuw contract bij KPN. En wil je het nummer van het andere adres over laten zetten. Betreft het een digitaal nummer? Dus voip (maakt meestal deel uit van een alles in een pakket) of is het een PSTN (analoog) nummer?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Onderin is een 'vrij' invoer veld - liefst daarin zo veel mogelijk relevant info 🙂
Ik heb een lang bestaand alles in 1 pakket.
Hieruit moet alleen het vaste telefoonnummer overgeheveld worden naar een nieuw af te sluiten pakket. Dit is een toekomstige andere woning van mijn ex-vrouw in dezelfde woonplaats. Uit mijn pakket mag dus vast bellen opgeheven worden.
Helder en duidelijk, @R e m c o . :-)
Jouw ex-vrouw kan bij het aanvragen van haar alles in Ă©Ă©n pakket aangeven dat ze een bestaand nummer wil meenemen. Hierbij krijgt ze dan een aantal checkvragen. Ze zal dan moeten aangeven waar het nummer actief is en op welke naam het staat. KPN doet in de regel nog een extra check op dit soort verzoeken en waarschijnlijk worden jullie tussentijds benaderd om te controleren of dit alles in overeenstemming gaat.
Dat is, in een notendop, het proces! :-)
Mocht dit niet haalbaar zijn, laat het weten en dan zoeken we een alternatief.
Ik heb niks meer gehoord en hoop dat je op deze manier voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂