Beantwoord

Vast telefoonnummer opzeggen

  • 16 November 2020
  • 17 reacties
  • 429 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Goedendag,

Ik wil graag het vaste telefoonnummer opzeggen. We maken er geen gebruik meer van maar betalen er wel elke maand €2,- voor. In mijn KPN kan ik het zelf niet aanpassen. Kunnen jullie dat doen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 November 2020, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik volg, heb exacte dezelfde vraag.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @MFI, als jij jouw profiel invult, dan kan ik het voor je stopzetten, 

Ook voor jou wil ik het graag regelen @jeroenkl. Zou jij ook jouw profiel willen aanvullen. 

Goedendag, Dank je wel voor jullie reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld. Krijg ik een bevestiging wanneer het stopzetten gelukt is?

Reputatie 7
Badge +19

Het vaste telefoonnummer is voor jou stopgezet @MFI. Per e-mail ontvang je een nieuw overzicht van de diensten die je bij KPN afneemt. 

@jeroenkl, als jij jouw forumprofiel aanvult met postcode en huisnummer kan ik vaste telefonie ook voor jou verwijderen. 

Dank je wel voor de snelle reactie! Ik heb de bevestiging inderdaad ontvangen.

@Jeroen_dB Ik wil ook graag het vaste telefoonnummer opzeggen, aangezien we het niet gebruiken en er nu wel voor betalen. Ik heb mijn profiel ingevuld. Kan voor mij het telefoonnumer opgezegd worden? Bedankt, ik hoor het graag!

Goedendag, ik wil ook graag mijn vaste telefoonnummer uit mijn abonnement.  Forumprofiel is denk voldoende ingevuld.

Bedankt ik hoor het graag

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Carola66 en @MirandaVdV, voor jullie beide heb ik het vaste telefoonnummer opgezegd. 

Goedendag Jeroen_dB,

ik wil ook graag mijn vaste telefoonnummer uit mijn abonnement.  

 

Bedankt ik hoor het graag

Reputatie 7
Badge +19

Om het vaste nummer op te kunnen zeggen, heb ik wel gegevens nodig @loed. Zou je jouw profiel in willen invullen en mij een seintje geven? 

Gedaan

Goedendag @Jeroen_dB

Ik zou ook graag het vaste nummer opzeggen, want maak hier ook al lange tijd geen gebruik van en zie nu bij 't nieuwe abonnement dat ik er wel voor betaal. Kan jij dit aanpassen in mijn abonnement en een bevestiging hiervan geven. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +19

Vaste nummer heb ik voor je stopgezet @Frans030. Je krijgt een bevestiging per e-mail. 

Ook ik wil graag het vaste nummer ad 2 euro uit ons abonnement. We gebruiken alleen de mobiele telefoons. Dank!

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @CCJJK, als je jouw profiel invult dan kan ik het voor jou stopzetten. 

Wat zijn precies de stappen die ik moet zetten om vast bellen (2 euro) op te zeggen

Wat zijn precies de stappen die ik moet zetten om vast bellen (2 euro) op te zeggen

Hallo @Deboe , morgen even bellen met 0800 0402.