Vraag

vast telefoonnummer opzeggen lukt niet via MijnKPN

  • 29 April 2021
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik log in op MijnKPN om vast nummer op te zeggen, maar krijg mijn producten niet te zien en kan ook niets ontkoppelen 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Temaja en goed dat je even aan de bel trekt!

Ik wil graag eens met je kijken wat er aan de hand kan zijn, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen invullen met de benodigde gegevens zodat ik je gegevens erbij kan pakken?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag:

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Temaja.
Ik heb al een tijdje niets van je gehoord, kan ik er hiermee vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?

Via mijn kpn is dat helemaal niet mogelijk

 

Reputatie 7
Badge +22

Via mijn kpn is dat helemaal niet mogelijk

Zou handig zijn dat die functie er wel op zit, hopelijk doen ze dit nog. 

Misschien bij de volgende update? :grin:

@Dennis Schreve

En een mooie optie zal zijn_dat je het kan porteren naar een andere voip provider

Bijvoorbeeld cheapconnect

Via mijn kpn