Beantwoord

vastbellen steeds in gesprek -storing

• 3 september 2016
  • 2 reacties
  • 449 keer bekeken

Na de storing van vanmorgen heb ik nu wel internet maar kan nog steeds niet bellen,
De telefoon geeft steeds een in gesprekstoon.
Ik heb de box de stroom eraf gehaald, werkte niet daarna de resetknop gebuikt, werkt ook niet.
Heb nog steeds de THOMSON SpeedTouch 780

Ik zou wel graag bereikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Johan Boeren.
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 september 2016, 19:30

Hoi Johan, welkom op het forum! Vervelend dat je telefoon het nog niet weer doet. Normaliter zou ik zeggen: reset de Experia Box en wacht een half uurtje. Al dat niet helpt, probeer deze servicetool voor telefonie. Alleen in jouw geval heb je een nogal oude Experia Box die wel toe is aan vervanging. Vandaar dat ik wil voorstellen om deze om te wisselen voor een nieuwer model. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@johanboeren Er zijn meer mensen die melden dat de telefoon het nog niet doet.
KPN is hiervan op de hoogte en ze zijn bezig het probleem te verhelpen.

Je kan dit topic volgen voor updates: https://forum.kpn.com/storing-internet-03-09-2016-25/storing-internet-03-09-2016-425636

Ik denk dat je, helaas, dus nog even moet wachten voordat je telefoon het weer doet.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Johan, welkom op het forum! Vervelend dat je telefoon het nog niet weer doet. Normaliter zou ik zeggen: reset de Experia Box en wacht een half uurtje. Al dat niet helpt, probeer deze servicetool voor telefonie. Alleen in jouw geval heb je een nogal oude Experia Box die wel toe is aan vervanging. Vandaar dat ik wil voorstellen om deze om te wisselen voor een nieuwer model. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer