Beantwoord

Vaste (koperen) lijn telefoon koppelen aan Mijn KPN

  • 8 October 2019
  • 4 reacties
  • 380 keer bekeken

Ik internet via een kabelprovider en dan lukt het niet om mijn vaste KPN nummer (met tweemaandelijkse factuur) te koppelen aan Mijn KPN.
Want ik moet dan een klantnummer invullen dat op mijn factuur zou moeten staan; niet dus.
Zie ik iets over het hoofd ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 October 2019, 20:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @belfort, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is het sinds kort (1 april 2019) niet meer mogelijk om je vaste telefoon abonnement te koppelen in MijnKPN. Je kunt je factuurinstellingen via kpn.com/vastbellen aanpassen om je factuur per post of e-mail te ontvangen.

Mocht je een factuur missen of nogmaals willen ontvangen, of iets willen wijzigen, dan kan je natuurlijk altijd contact met onze klantenservice opnemen (0800-0402 of via onze LiveChat functie).

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

Ik begrijp niet waarom het onmogelijk is om het product “vaste telefoon” te koppelen. Jarenlang kon ik online mijn facturen bekijken tot MijnKPN werd gelanceerd met als gevolg was dat het beeld op zwart is gegaan. Het product “vaste lijn” kan niet gekoppeld worden. Op de "service” pagina's is geen informatie te vinden over dit probleem.  De reactie(s) van klantenservice zijn om te huilen. Men komt niet verder dan dat "het” niet kan. Geen verklaring, geen oplossing.
groet van Frank

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frank Schimmel 

Hier in een ouder topic (klik) geeft een KPN moderator een verklaring. Geen oplossing, die is er niet.

Quote:

Dit is nog een 'oudere' analoge lijn (PSTN). Die kunnen helaas niet worden gekoppeld aan een KPN ID, dat is een andere technologie namelijk.  PSTN wordt aan consumenten ook niet meer aangeboden en zal uiteindelijk ook helemaal verdwijnen.

Hoezo kan dit niet gekoppeld worden? We hebben het niet over techniek maar over administratie. Als KPN “vast bellen” een product noemt, en dit product succesvol aan mij factureert, dan moet zo'n papieren koppeling geen probleem zijn. 
Groet van Frank. 

Reageer