Hoi. stel deze vraag namens mijn vader.
Hij heeft alleen een vaste lijn van kpn. dus geen mobiel internet en/of tv.
Indertijd heeft kpn er voor gekozen om geen afschriften meer te versturen.
hebben toen een account voor hem aangemaakt, zodat hij (ik in principe, want hij kan niet online) altijd nog rekeningen kon inzien.
Nooit verder iets mee gedaan.
wilden laatst toch online iets zien, maar kpn heeft accounts gewijzigd.
accounts gebruikersnaam is nu standaard emailadres. indien dit niet zo was, moest je nieuw account maken.
geprobeerd een KpnID te maken maar gaf foutmelding.
gebeld naar KPN. samen met kpn een KpnID te maken, maar lukte ook niet.
Navraag intern bleek dat met alleen vaste lijn geen KpnID mogelijk was.
moesten via kpn-site telefoonnr. invoeren. mijn vader kreeg dan telefoon waar een computerstem code zei, en met die code kwamen we in een menu, waar we papieren afschrift aan/uit konden vinken en/of afschrift digitaal aan/uit konden zetten. eventueel emailadres veranderen.
Dus digitaal afschrift aangevinkt, emailadres gecheckt en op verzenden gedrukt.
Waarop ik melding kreeg ‘wegens technische problemen kunnen we op dit moment niet wijzigen,probeer later opnieuw’
Oke, kan gebeuren. inmiddels 3 wkn geleden, maar blijf deze melding steeds zien bij proberen.
Mijn vader wil nu toch écht graag zijn afschriften inzien. danwel digitaal of op papier.
Dus hoe dit op te lossen?
Admin: topic in juiste categorie geplaatst, dubbel topic verwijderd
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel