Beantwoord

vaste lijn geeft gespreks toon

• 23 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 2468 keer bekeken

Als ik probeer te bellen krijg ik een in gesprek toon.

Ik heb net een nieuwe experia box ontvangen vanwege problemen met de oude.

Alles aangesloten, alles werkte ook, echter gisteravond merkte ik dat mijn telefoon niet werkt.

Ik heb alles al diverse keren en in diverse stadia afgesloten, uit en aangezet, kabels verwisselt etc etc.

Helaas blijft de telefoon het niet doen.

Anderen kunnen bellen, telefoon lijkt voor hun ook over te gaan, desalniettemin komt het gesprek niet binnen.

Het Voice lampje brand wel.

En nu werkt de TV ook ineens niet meer, met een melding over Bandbreedte laat het niet toe.... Wat gebeurd er allemaal hiero, ik kan het niet meer volgen.

icon

Beste antwoord door Nienke_ 24 oktober 2014, 14:55

Hallo Rob,

Welkom op het forum!

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Mocht je nog geen contact hebben gehad met de klantenservice dan help ik je gelijk verder. Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam in een privébericht.

Je geeft aan de installatiestappen meerdere keren  te zijn doorgelopen. Heb je daarbij ook het modem gereset volgens deze stappen?

Met vriendelijke groet,

Nienke

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Rob,

Welkom op het forum!

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Mocht je nog geen contact hebben gehad met de klantenservice dan help ik je gelijk verder. Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam in een privébericht.

Je geeft aan de installatiestappen meerdere keren  te zijn doorgelopen. Heb je daarbij ook het modem gereset volgens deze stappen?

Met vriendelijke groet,

Nienke

Hallo Nienke,

Vanmorgen even gebeld met KPN, ik kreeg het advies om even te resetten.

Dat heb ik gedaan, -> Geen telefoon.

Toen heeft de medewerker mijn telfoonlijn weer op poortje 1 "geactiveerd" en moest ik weer even resetten.

Daarna werkte alles weer goed.

Dank voor de hulp, ondanks dat ik die niet nodag had.

Wellicht handig voor een ander om te weten dat reset ook veel verhelpt.

Habar schreef op 23 okt '14 om 18:06u
Als ik probeer te bellen krijg ik een in gesprek toon.

Ik heb net een nieuwe experia box ontvangen vanwege problemen met de oude.

Alles aangesloten, alles werkte ook, echter gisteravond merkte ik dat mijn telefoon niet werkt.

Ik heb alles al diverse keren en in diverse stadia afgesloten, uit en aangezet, kabels verwisselt etc etc.

Helaas blijft de telefoon het niet doen.

Anderen kunnen bellen, telefoon lijkt voor hun ook over te gaan, desalniettemin komt het gesprek niet binnen.

Het Voice lampje brand wel.

En nu werkt de TV ook ineens niet meer, met een melding over Bandbreedte laat het niet toe.... Wat gebeurd er allemaal hiero, ik kan het niet meer volgen.

Eerst batterijen vernieuwen, die zijn meestal leeg al de telefoon ingesprekstoon aan geeft

Reageer