Beantwoord

Vaste lijn opzeggen

  • 7 May 2019
  • 4 reacties
  • 1422 keer bekeken

Ik heb een alles in 1 pakket via KPN (KPN compleet)

nu wil ik geen gebruik maken van mijn vaste tel. lijn.

Is er een mogelijkheid om deze lijn te laten "vervallen" waarbij mensen die toch bellen naar de lijn geen normale beltoon krijgen ?

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
Hoi. Ik wil mijn vaste telefoon ook afsluiten en ik heb ook kpn compleet. Maar wordt mijn abonnement dan ook goedkoper?


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 9 May 2019, 16:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Erik.V.
Als je nu een oud (van voor juli 2017) ALLES IN ÉÉN abonnement hebt dan gaat het in abonnementskosten niks schelen. Bij dat abonnement worden voor vast bellen alleen gesprekskosten gerekend.

Heb je een INTERNET + TV abonnement (die zijn van af juli 2017) en je hebt er vaste telefoon bij dan is dat € 1 (excl. gesprekskosten) per maand. Als je de optie uitzet dan scheelt het bij zo'n abo dus € 1 per maand.

Ikzelf heb Alles-in-één. En bel al jaren niet meer met de vaste. Staat alleen toestel op voor die enkele beller die me daar nog op belt. Maar als ik daarop niet opneem dan gaat het na 20 sec. door naar de mobiel. Gratis, want ik heb KPN Compleet (Thuis + Mobiel).
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Erik.V., Is het je duidelijk wat PeterG heeft uitgelegd? Ik kan uitzoeken hoe het zit met telefoonnummer met jouw abonnement. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Van peterg is duidelijk ja. Ik heb mijn profiel nu aangepast
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Erik.V., Aan jouw adres zie ik een Zakelijk BelBasis abonnement. Dit abonnement kan ik niet opzeggen. Je kunt bellen met 0800-0403 of je vraag nog eens stellen op het zakelijke forum via deze link.