Beantwoord

Vaste lijn toestel afkoppelen zonder huidig abonnement te wijzigen

  • 6 January 2021
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo

Mijn abonnement heeft vast bellen. Ik wil het abonnement zoals hij nu is behouden, maar het toestel voor vastbellen afkoppelen van de modem experia.  Dit ivm het feit dat ik mijn vaste nummer niet meer gebruik, maar kennelijk voortdurend wordt gebeld door vreemde telefoonnummer. 

 

Kan ik mijn vaste lijn toestel gewoon afkoppelen, zonder problemen.

 

Groet Peter Berg

icon

Beste antwoord door Joep1965 6 January 2021, 00:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo

Mijn abonnement heeft ook vast bellen. Ik wil het abonnement zoals hij nu is behouden, maar het toestel van vastbellen afkoppelen van de modem experia.  Dit ivm het feit dat ik mijn vaste nummer niet meer gebruik, maar kennelijk voortdurend wordt gebeld door vreemde telefoonnummer. 

 

Kan ik ik mijn vaste lijn toestel gewoon afkoppelen, zonder problemen.

 

Groet Peter Berg

 

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Badge +19

Dat kan zonder problemen.  Eventuele kosten blijven wel doorlopen. U kunt eventueel het vast bellen stopzetten. 

Oke Dank Joep1965.

 

Ga ik het toestel afkoppelen. Ik bel er niet mee en als er niet wordt gereageerd op die vreemde telefoontjes dan komen er ook geen kosten. Blijft alleen mijn abonnement over en dat is wt ik aan wil houden.

 

Groet Peter Berg

Reputatie 7
Badge +24

Ja natuurlijk, u kunt gewoon de telefoon loskoppelen. Dan gaat die niet meer over 😉

Welk abonnement heeft u? Wat staat er op het tweede blad van de factuur? Welke naam?

Reputatie 7
Badge +24

Waarom stelt u dezelfde vraag 2 keer?

Beste Nick83

 

Ik dacht dat ik mijn eerste bericht in de verkeerde topic had geplaatst

 

groet Peter