Beantwoord

Vaste telefonie aanvraag vergeten

  • 6 July 2020
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik ben vergeten vaste telefonie bij afsluiten bij me internet en tv pakket.

In mijn KPN kan ik deze optie niet wijzigen/aanvragen.

Dit is waarschijnlijk omdat ik een nummer toegewezen moet krijgen.

Hoe kan ik dit alsnog aanvragen?

 

In afwachting van reactie, iedereen een fijne avond gewenst

icon

Beste antwoord door PeterG 6 July 2020, 23:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Misschien kan een KPN medewerker dat nog even toevoegen. Anders zult u moeten wachten totdat alles aangesloten is en werkt.

Nick83

Bedankt voor de reactie. Vergeten te vermelden. Maar tv en internet zijn al aangesloten en het werkt ook al :sweat_smile:

Je kunt pas wat toevoegen (vaste telefonie is een optie) als administratief je hele aansluiting is verwerkt. Dat is mogelijk nog niet zo. Ook al werkt het nu wel bij jou thuis.

Verder: heb je een mobiel? En heb je onbeperkt bellen (en sms)? Dan bel je sowieso STUKKEN goedkoper dan met een vast nummer. Dat is (in mijn optiek) schreeuwend duur. Ten eerste betaal je € 2 per maand meer voor je abonnement.

En de belkosten wordt ik niet vrolijk van:

Met binnen Nederland:

starttarief per gesprek: € 0,15 en € 0,15 per minuut. (je betaalt per seconde)

Naar buitenland in E.U.
starttarief per gesprek: € 0,15 en € 0,23 per minuut. (je betaalt per seconde)

Bij mobiel zit bij onbeperkt bellen/sms de hele E.U. erin.

PeterG

Bedankt voor de reactie en uitleg. Het is wel een ding om over na te denken om het wel of niet te doen. 2 euro per maand is niet veel. Maar de belkosten hmm ja.

Zit nu bij Tele2 mobiel. Ga einde contract over naar KPN.

 

Ik weet genoeg. Iedereen bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Ruudvan Goed om te lezen dat je al voldoende weet! Bedankt mede forumgebruikers! Mochten er toch nog vragen zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.