Beantwoord

Vaste telefonie eruit

• 24 september 2017
  • 3 reacties
  • 980 keer bekeken

Ik zit eraan te denken om de vaste telefoon eruit te halen. Wij hebben een kpn compleet abonnement. Zou dat veel in kosten schelen?
icon

Beste antwoord door PeterG 24 september 2017, 10:45

Dat hangt van je abonnement af
Heb je een abonnement van voor 1 juli 2017 en niet een ander pakket gekozen dan kost het telefoonabonnement niets. Heb je na 1 juli een abonnement afgesloten dan kun je 1 euro besparen.

Huistijger legt het al goed uit, maar:

Alles in 1: je betaalt alléén gesprekskosten
Abonnementen na 1 juli waarbij telefonie los afgenomen kan worden: € 1 per maand telefonie-abonnement

Dus met Alles in 1 bespaar je niets door de telefoon weg te laten. Wel door er niet meer mee te bellen.

Grootste besparing: er niet mee bellen je, gewoon, je mobiele bundel daarvoor gebruiken. Huistelefoon alleen om op gebeld te worden. Hier dito. Vaak maanden achtereen € 0 kosten op de factuur voor telefoon 😉

Admin: quote toegevoegd voor beste antwoord
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Heb je een abonnement van voor 1 juli 2017 en niet een ander pakket gekozen dan kost het telefoonabonnement niets. Heb je na 1 juli een abonnement afgesloten dan kun je 1 euro besparen.
Reputatie 7

Huistijger legt het al goed uit, maar:

Alles in 1: je betaalt alléén gesprekskosten
Abonnementen na 1 juli waarbij telefonie los afgenomen kan worden: € 1 per maand telefonie-abonnement

Dus met Alles in 1 bespaar je niets door de telefoon weg te laten. Wel door er niet meer mee te bellen.

Grootste besparing: er niet mee bellen je, gewoon, je mobiele bundel daarvoor gebruiken. Huistelefoon alleen om op gebeld te worden. Hier dito. Vaak maanden achtereen € 0 kosten op de factuur voor telefoon 😉

Admin: quote toegevoegd voor beste antwoord
Reputatie 7
Badge +18

Hihi, dat klopt Peter, ware het niet toen ik nog die vaste telefoon had, en ik zag dat iemand mij gebeld had, belde ik (suffert die ik ben) met die telefoon terug, terwijl mijn mobile geen gesprekskosten heeft.
Dus waar bleef mijn besparing.
Nu met het 4K abonnement heb ik gelijk geen telefoon er meer bij genomen.
Verlost van die problemen 🐈 🐱

Reageer