Beantwoord

Vaste telefonie niet geleverd (alarm systeem)

  • 18 May 2021
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik ben verhuisd en 17 mei de nieuwe vaste telefoonlijn met nieuw nummer werd aangesloten, maar dit

doet de KPN niet, terwijl ik alarm systeem heb. KPN is verantwoordelijk voor de gevolgen, doordat ik vandaag en de komende dagen géén alarm kan oproepen met de zorg. Ik ben zwaar risico patiënt. De KPN is veel slechter als ZIGGO en zal ook blij zijn dat ik weer terug kan begin volgend jaar naar ZIGGO. ZIGGO is veel betrouwbaarder.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 18 May 2021, 08:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @A.Puts! Goed dat je contact met ons opneemt. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu je alarm systeem niet werkt! Het is belangrijk om dit zo snel mogelijk aan de praat te krijgen. Je kunt daarom het beste telefonisch contact met ons opnemen. Hier op het forum helpen vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Het kan hierbij soms even duren voor je een reactie krijgt. Voor dringende zaken zoals deze is het wenselijk om direct en snel contact te hebben. Dit gaat het beste via de telefoon. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even te wachten op een reactie, dan helpen we je natuurlijk ook graag hier verder. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.