Beantwoord

Vaste telefonie opzeggen

  • 20 October 2019
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Hallo, 

 

Graag met terugkerende kracht van laatste gesptek vaste telefonie verwijderen a 1 euro per maand, deze is al tijden geleden opgezegd, betreft klant 1010621564,

Gr Danny

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 October 2019, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo, 

 

Graag met terugkerende kracht van laatste gesptek vaste telefonie verwijderen a 1 euro per maand, deze is al tijden geleden opgezegd, betreft klant 1010621564,

Gr Danny


Hallo @Danlaan , afhankelijk van je contract kun je het in MijnKPN uitvinken en dan wordt het opgezegd, lukt dat niet dan even bellen met KPN.

@Danlaan

Heb je “Alles-in-een” dan zit vaste telefonie voor € 0 in het abonnement. Je betaalt alleen evt. gesprekskosten. Verwijderen is lastig maar kan, maar zal niks schelen in je abo-kosten. Er gewoon niet meer mee bellen is financieel hetzelfde effect.

Heb je “Internet + TV (basis)” dan is vaste telefonie een optie à € 1 abo-kosten en kun je deze zelf verwijderen via MijnKPN.

Heb je een nieuw* “Hussel” abonnement dan is het ook een optie en dus zelf te verwijderen.

*Hussel bestaat sinds 8 oktober 2019.

Hoi @Danlaan .  

Ik wil het nummer graag voor je verwijderen. Maar ik moet nog wel even een check doen.

Kun je jouw profiel aanvullen met postcode en huisnummer? Zou je in het vrije invoerveld het vaste nummer willen neerzetten? 

Zodra je dit gedaan hebt, kun je mij een seintje geven? Ik verwijder dan het nummer. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

@Danlaan

Heb je “Alles-in-een” dan zit vaste telefonie voor € 0 in het abonnement. Je betaalt alleen evt. gesprekskosten. Verwijderen is lastig maar kan, maar zal niks schelen in je abo-kosten. Er gewoon niet meer mee bellen is financieel hetzelfde effect.

Heb je “Internet + TV (basis)” dan is vaste telefonie een optie à € 1 abo-kosten en kun je deze zelf verwijderen via MijnKPN.

Heb je een nieuw* “Hussel” abonnement dan is het ook een optie en dus zelf te verwijderen.

*Hussel bestaat sinds 8 oktober 2019.

 

via mijnKPN en in de app is het niet mogelijk om de vaste lijn te verwijderen. Zelf heb ik internet + tv (basis) en zie die optie nergens. Toch raar dat je dan moet bellen om dit te verwijderen.

Ook voor jou wil ik wel kijken, @emeulman . Wat is precies je wens? En mocht je willen dat ik voor je kijk, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Als je “internet + tv” hebt dan zou dit gewoon verwijderd moeten kunnen. De “internet + tv” abonnementen zijn van juli 2017 tot 7 oktober 2019 beschikbaar geweest. Is je abonnement al ouder, afgesloten voor juli 2015 dan heb je nog een “alles in één” abonnement, waar telefonie geen (verwijderbare) optie is. Althans niet zelf.

Aangezien je die mogelijkheid niet ziet in MijnKPN lijkt het me dat je een Alles in één abonnement hebt.

Op dit moment zijn er 3 vormen mogelijk:
Alles in één, afgenomen voor juli 17. Telefonie geen losse optie en niet zelf te verwijderen. Als het hieruit verwijderd wordt scheelt het géén abonnementskosten.

Internet + TV. Tussen juli 2017 en 7 oktober 2019 afgesloten. Hierbij kun je als optie telefonie aanzetten en dus ook weer uitzetten. Telefonie is bij deze vorm € 1 per maand abo-kosten.

Hussel, v.a. 8 oktober j.l. af te sluiten. Telefonie ook optioneel aan en uit te zetten. Abo-kosten telefonie € 2.