Vraag

Vaste telefonie werkt niet

  • 3 December 2020
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Lukt maar niet om de telefoon van mijn ouders met nummer behoud op nieuw adres aan te sluiten. KPN beweert dat lijn na doormeten werkt maar werkt. Meeste mensen bij de klantenservice zijn niet kundig. Ik wil graag monteur masr lukt maar niet! 

*Admin: eigen topic aangemaakt voor de vraag. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rosan62, ik begrijp dat je hulp nodig hebt. Ik help je graag en heb extra informatie van je nodig: zijn je ouders verhuisd met behoud van het vaste nummer of gaat het om een nieuw abonnement met nummerbehoud? Is er helemaal geen kiestoon? Het modem is al herstart? Alle info is welkom en helpt mij om naar een oplossing toe te werken. 

Wil jij in jouw profiel de volgende gegevens van jouw ouders invullen:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Vaste telefoonnummer
  • Geboortedatum van de contractant

Geef hier een seintje als je deze gegevens ingevuld hebt, dan kan ik het één en ander nakijken.

@shyrin,

Gelukkig komt er morgen een monteur en wordt het hopelijk opgelost…..

Wordt vervolgd! 

Grt,

Rosan

Reputatie 7
Badge +16

Oh, wat fijn! En is het inmiddels opgelost: laat je dat nog even weten? Ben benieuwd!

@Shyrin

Ja gelukkig opgelost! De hele weg er naar toe was wel gruwelijk, minstens 6 keer moeten bellen voordat ik mijn held Thijmen aan de telefoon kreeg: KPN geef hem een bonus, behalve de eerste 2 van jullie call centre die  ik aan de telefoon kreeg om de verhuizing door te geven die waren oke! Alle andere konden mijn ouders niet vinden in het systeem, kreeg te horen dat hun nummer al was afgesloten en was vergeven! of dat ze waren overleden of waren onvindbaar! Monteur kwam dankje Brian want uiteindelijk 
bleken het 2 verkeerd aangesloten draadjes te zijn. KPN lever betere service door mensen in jullie call centre beter op te leiden ! Scheelt veel frustratie in een stressvolle situatie als je ouders naar een verzorgingstehuis brengen.

Grt Rosan

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben blij dat het opgelost is, maar poeh: ik lees hier wel dingen die ik niet leuk vind om te lezen en feedback waar ik wat mee moet doen. Wil je alsjeblieft nog even de postcode en huisnummer + het vaste telefoonnummer van jouw ouders in jouw profiel invullen? Aan de hand daarvan kan ik hun klantgegevens terug vinden en jouw feedback intern doorgeven: het compliment aan Thijmen en Brian en de leerpunten voor de andere collega's!

@Shyrin_ 

Ja dat zou fijn zijn. Alle gesprekken worden schijnbaar opgenomen en bewaard, Ik zou zeggen luister en huiver, hopelijk staan alle keren dat ik gewoon verbroken wordt er ook op.  Zelf ben ik ook niet heel beleefd aan het eind maar toen was ik inmiddels zo gefrustreerd je hangt immers oer keer minsten 15 minuten aan de lijn. 
Hopelijk kan je alle gegevens vinden  zo niet dan kan  je me via dit forum bereiken fijn dat je er aandacht aan besteed. 
Fijne avond en groet Rosan

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de gegevens van jouw ouders gevonden en jouw feedback, complimenten en een link naar dit topic intern doorgegeven. Gesprekken worden inderdaad voor trainingsdoeleinden opgenomen: ik kan en mag deze zelf niet terug luisteren: dat laat ik over aan de betreffende collega en manager. Alle feedback waarvan we kunnen leren is welkom, dus hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om dit kenbaar te maken! Ik hoop dat jouw ouders zich snel thuis voelen in het verzorgingstehuis!
Als er nog vragen zijn of jullie lopen ergens tegenaan….  :raising_hand_tone4:

@Shyrin_ 

Dank, maar zou leuk vinden als de KPN iets voor mijn ouders zouden doen. 
ik zie wel of ik er nog iets van  ze hoor, 

Nog fijne dagen 🎄🎄met vriendelijke groet Rosan

@Shyrin_ 

 

Mijn moeder belde net en is super blij met haar mooie bloemstuk!

Dank voor je inzet Hopelijk krijg jij ook een mooi kerstpalet/bonus van de KPN.

 

Met vriendelijke groet,

Rosan Dieho

Reputatie 7
Badge +16

Jeej, dat vind ik leuk om te horen! Krijg ik zeker :wink: ! Geen dank en alvast hele fijne feestdagen toegewenst! :christmas_tree: